اخبار داغ

رستمی: با مربیگری خودم رکورد جهان را شکستم

رستمی: با مربیگری خودم رکورد جهان را شکستم
وزنه‌بردار ملی‌پوش کشورمان گفت: مطمئن باشید کیانوش رستمی اصلی را در مسابقات المپیک 2016 خواهید دید.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ کیانوش رستمی وزنه‌بردار دسته 85 کیلوگرم کشورمان که امروز موفق به شکستن رکورد دو ضرب و مجموع جهان شد در این خصوص،‌ گفت: خوشحالم که رکورد جهان را پس از چند سال تلاش شکستم و خوشحال‌ترم که این اتفاق در ایران رخ داد و توانستم در دو ضرب و مجموع رکورد جهان را افزایش دهم. خوشحالم که در ایران پرچم ایران به اهتزاز در آمد و خدا را بابت این مسئله شکر می‌کنم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

وی درباره اینکه آیا در المپیک هم می‌توانی این عملکرد خوب را تکرار کنی، ادامه داد: امیدوارم که بتوانم این کار را انجام دهم البته تا المپیک دو ماه زمان باقی مانده و تمرینات سختی انجام می‌دهم، تمرینات من به صورت حرفه‌ای و شخصی است و با تجربیات و مربی‌گری خودم به این موفقیت رسیدم. با کلی سختی در دو ضرب و مجموع رکورد جهانی را افزایش دادم و امیدوارم این روند خوب تا المپیک ادامه دهم.

,

رستمی در پاسخ به این سؤال که آیا وزنه‌ها را خودت انتخاب کردی، گفت: بله، خودم این کار را انجام دادم هر چه قسمت باشد همان خواهد شد اما چه بهتر که کارها حرفه‌ای جلو برود از حالا نباید به فکر چیزی باشیم و باید به نحو احسن کارها را جلو ببریم تا دل مردم شاد شود و بتوانیم پرچم ایران را به اهتزاز در بیاوریم. خوشحالم که نام ایران در جدول زمانی ثبت شد و تا زمانی که کس دیگری بتواند این رکورد را بشکند نام ایران در این جدول باقی خواهد ماند. امیدوارم هر چه خیر است همان بشود و از همه تشکر می‌کنم.

,

وزنه‌بردار ملی‌پوش کشورمان در مورد اینکه آیا فشارهایی که به وی وارد می‌شود کار او را سخت نمی‌کند،‌ افزود: می‌بینید که نتیجه تمرینات من باعث شکستن رکورد جهانی شد چند سال است که برای این لحظه تلاش می‌کنم و امروز موفق شدم نام ایران را پرآوازه کنم. شاید اتفاق نادری باشد که این گونه اتفاقی به این صورت رخ داده است.

,

وی در پاسخ به این سؤال که فکر نمی‌کنی بهتر بود این رکوردشکنی را در المپیک انجام می‌دادی، تصریح کرد: اگر توجه کرده باشید من زیاد به خودم فشار نیاوردم و دو حرکت دو ضرب و یک حرکت یک ضرب انجام دادم. تمریناتم خیلی خاص جلو می‌رود و سنگین کار می‌کنم اما مطمئن باشید که کیانوش اصلی را در المپیک خواهید دید.

,

رستمی در مورد اینکه آیا رکوردشکنی امروز او با علی مرادی رئیس فدراسیون وزنه‌برداری هماهنگ شده است، افزود: همه برنامه‌های من هماهنگ با آقای مرادی و به صورت برنامه‌ریزی شده جلو می‌رود

,

وی در پایان در پاسخ به این سؤال که آیا از مرادی مشورت هم خواهد گرفت یا خیر، ادامه داد: همین کار را می‌کنم و مطمئن باشید هر چه قسمت باشد همان خواهد شد.

,

انتهای پیام/ک

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه