اخبار داغ

واکنش برانکو به انتخاب برنامه 90

واکنش برانکو به انتخاب برنامه 90
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس می‌گوید که انتخاب شدنش به عنوان بهترین مربی لیگ برتر از سوی کانون مربیان فوتبال ایران، تأییدیه بزرگی برای او بوده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ برانکو ایوانکوویچ از سوی کانون مربیان فوتبال ایران به عنوان بهترین مربی لیگ برتر پانزدهم انتخاب شد که در این خصوص گفت: متأسف شدم که نتوانستم در مراسم و توزیع جوایز حضور پیدا کنم. قطعاً این هدیه و انتخاب برای من تأییدیه بزرگی محسوب می‌شد، آن هم در رقابت با مربیان بسیار خوبی که این فصل نتایج خوبی رقم زدند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

وی افزود: قبل از همه مربیان خوب، باید به عبدالله ویسی و یحیی گل‌محمدی اشاره کنم و به آنها تبریک بگویم که توانستند با تیم‌های‌شان قهرمانی لیگ برتر و جام حذفی را کسب کنند. بسیار شاد و مفتخرم که یک بار دیگر رضایتمندی‌ام را از این انتخاب بگویم. باید از کادرفنی و بازیکنانم تشکر کنم که بدون آنها نمی‌توانستم چنین نتایجی را در پرسپولیس رقم بزنم و به عنوان بهترین مربی انتخاب شوم.

,

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس خاطرنشان کرد: امیدوارم در فصل آینده بتوانم خدمات بیشتری به تیم خودم پرسپولیس و همچنین فوتبال ایران ارائه کنم. از مربیان و میهمانان حاضر در مراسم هم عذرخواهی می‌کنم که نتوانستم در جمع‌شان حضور داشته باشم.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه