اخبار داغ

راه حل منصوریان برای گلزنی استقلال

راه حل منصوریان برای گلزنی استقلال
منصوریان برای پر کردن خلا خط حمله خود به لوسیانو پریرا مهاجم برزیلی سپاهان چشم دوخته که قراردادش با این تیم اصفهانی به پایان رسید.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛  یکی از بزرگترین دغدغه‌های علیرضا منصوریان در همان آغاز کارش در استقلال خط حمله ضعیف این تیم است. جایی که او عملا هیچ مهاجم هدف با کیفیتی را در ترکیب فعلی استقلال ندارد. پروپیچ و برهانی دو مهاجم فعلی به احتمال فراوان استقلال را ترک خواهند کرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

در این شرایط منصوریان برای پر کردن خلا خط حمله خود به لوسیانو پریرا مهاجم برزیلی سپاهان چشم دوخته که قراردادش با این تیم اصفهانی به پایان رسید. پریرا با وجود اینکه در فصل جاری عملکرد درخشانی نداشت و تنها در یازده بازی توانست چهار گل به ثمر برساند. اما در فصول گذشته هم در سپاهان و هم در فولاد عملکرد خوبی داشت و بارها نشان داد یک مهاجم فرصت‌طلب است که به خوبی می‌تواند نیازهای استقلال در خط حمله را برطرف کند.

,

با این شرایط و با توجه به علاقه‌ای که منصوریان به این مهاجم برزیلی دارد تنها موضوعی که شاید مانع این انتقال شود قیمت پریرا است که مدیران استقلال با توجه به اصراری که سرمربی جدیدشان روی خرید او دارد باید در نهایت با او به توافق برسند.

,

ای اسپورت

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه