اخبار داغ

معاون سیاسی اجتماعی فرماندار قصرشیرین:

پیکر مطهر شهید ابراهیم محمدیان در قصرشیرین تشییع می شود

پیکر مطهر شهید ابراهیم محمدیان در قصرشیرین تشییع می شود
نعمت الله نازپرورده از تفحص و تشییع پیکر پاک و مطهر شهید ابراهیم محمدیان خبر داد و افزود: این شهید گرانقدر تاکنون جز شهدای جاویدالاثر بود که روز پنج شنبه در این شهرستان مرزی تشییع خواهد شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا نعمت الله نازپرورده در گفتگو با الوند خبر، اظهار داشت: این شهید گرانقدر مهرماه سال 59 توسط نیورهای بعثی عراق در قصرشیرین اسیر می شود و پس از انتقال به خاک عراق در منطقه چهار کلاو کردستان عراق به شهادت رسید و پیکر مطهرش در همین منطقه دفن می شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, الوند خبر،,

 

,

وی افزود: شهید محمدیان از اسرای مردمی قصرشیرین است که در زمان شروع جنگ تحمیلی و تصرف این شهرستان مرزی توسط نیروهای عراقی به همراه تعدادی دیگر از مردمان شهرستان اسیر می شود و نهایتا در اثر شکنجه و آزار وی شهید می شود.

,

 

,

معاون سیاسی اجتماعی فرمانداری قصرشیرین تصریح کرد: به گفته برادر این شهید ظاهرا در آن زمان یکی از نیروهای راننده تانکر آبرسان عراقی پیکر نیمه جان این شهید را می شناسد که پس از نافرجام ماندن تلاشش برای درمان وی، شهید را در آن منطقه به خاک می سپارد.

,

 

,

وی افزود: پیکر پاک و مطهر این شهید والامقام پس از 35 سال، با اعلام نشانی دفن وی توسط آن راننده تانکر عراقی، اردیبهشت ماه امسال به وسیله نیروهای تفحص برون مرزی جمهوری اسلامی ایران تفحص و شناسایی شد.

,

 

,

نازپرورده با بیان اینکه این شهید اهل محله نصرآباد قصرشیرین است افزود: با انجام آزمایشات پزشکی .... این شهید مفقود الاثر شناسایی شده و در این شهرستان تشییع می شود.

,

 

,

وی یادآور شد: مراسم تشییع این شهید گرانقدر روز پنج شنبه ساعت 9 صبح از درب مسجد جامع به سمت مزار شهدای نصرآباد جهت تشییع و خاکسپاری در آن مزار برگزار می شود.

,

 

,

انتهای پیام/م

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه