اخبار داغ

مربی تیم ملی در کادرفنی استقلال

مربی تیم ملی در کادرفنی استقلال
بر خلاف سال‌های قبل که پرسپولیسی‌ها رابطه خوبی با کی‌روش داشتند و بخش زیادی از طرفداران استقلال مخالف او بودند، منصوریان می‌خواهد فصل بعد این معادله را کاملا عوض کند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛  کاوه رضایی و وحید امیری، دو وعده بزرگ منصوریان به مدیران استقلال برای نشستن روی نیمکت باشگاه بودند. کاوه رضایی، احتمالا به قطر می‌رود و امیری هم فعلا به پرسپولیس نزدیک از استقلال است. منصوریان برای جبران این شکست و هموار کردن مسیر جذب بازیکنان تیم ملی، یک ایده منحصر به فرد دارد. سرمربی جدید استقلال، می‌خواهد فصل بعد یکی از نزدیک‌ترین دوستان کی‌روش و بدنساز سابق او در تیم ملی را به کادرفنی تیمش بیاورد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

 

,

میک مک درموت، اوایل حضور کی‌روش در ایران مربی بدنساز تیم ملی بود و تاثیر زیادی روی موفقیت ایران داشت. او در میانه راه، مشکلات خانوادگی را برای جدایی بهانه کرد اما به نظر می‌رسید مشکل اصلی، اختلاف مالی با فدراسیون و بدقولی‌های مکرر بر سر پرداخت دستمزدش بوده است. حالا منصوریان تصمیم گرفته با استخدام مک درموت در استقلال، با یک تیر دو نشان بزند. هم تیمش را تبدیل به یکی از آماده‌ترین تیم‌های ایرانی از لحاظ بدنی بکند و هم کی‌روش را به سمت استقلال بکشاند.

,

, ,

علاقه بازیکنان لیگ برتری به کار کردن با برانکو، در هفته‌های اخیر برگ برنده پرسپولیس در نقل و انتقالات بوده و حالا منصوریان می‌خواهد با ایجاد بازی کی‌روش - برانکو، کفه ترازو را به نفع خودش تغییر دهد. ملی‌پوشان تیم ملی، بزرگترین ستاره‌های نقل و انتقالات لیگ هستند و نظر کی‌روش می‌تواند تاثیر مستقیمی روی انتخاب آینده آن‌ها داشته باشد. فعلا تنها مشکل سر راه استقلال، قیمت بالای مک درموت است. رقم سنگینی که استقلالی‌ها، باید برای اجرای پروژه منصوریان بپردازند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه