اخبار داغ

دادستان عمومی و انقلاب اصفهان:

تشریح وضعیت ۴۷ زندانی ایرانی منتقل‌شده از کویت به اصفهان

تشریح وضعیت ۴۷ زندانی ایرانی منتقل‌شده از کویت به اصفهان
دادستان عمومی و انقلاب اصفهان گفت: این زندانیان محکومین دادگاه‌های کویتی هستند که همه آن‌ها تقریباً اتهامشان مواد مخدر است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ دادستان عمومی و انقلاب اصفهان در گفتگو با صاحب نیوز، در خصوص وضعیت ورود ۴۷ زندانی ایران در کویت به اصفهان اظهار کرد: بر اساس قانون تفاهم بین دولت دو کشور ایران و کویت این تعداد زندان به ایران منتقل‌شده‌اند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صاحب نیوز,

حسن رحیمی در مورد جزییات این انتقال گفت: طبق توافقی که مابین دفتر روابط امور بین‌الملل قوه قضاییه کشور و دفتر امور بین‌الملل وزارت دادگستری کویت شده بود این انتقال انجام گرفت.

,

وی بابیان اینکه این زندانیان محکومین دادگاه‌های کویتی هستند که همه آن‌ها تقریباً اتهامشان مواد مخدر است، گفت: بنا به تصمیم دستگاه قضایی کشور قرار بر این شده است که  این زندانیان در زندان اصفهان استقرار پیدا کنند.

,

دادستان عمومی و انقلاب اصفهان  بابیان اینکه همه این مجرمین اصفهانی نیستند، تصریح و تأکید کرد: خوشبختانه به‌خوبی تمام مقدمات جابه‌جایی آن‌ها انجام شد و به لحاظ اینکه مقررات مربوط به مسائل بهداشتی و درمانی آن‌ها هم رعایت شده باشد در قرنطینه خارج از زندان تحت کنترل هستند و ان‌شاءالله بعدازاینکه چکاپ آن‌ها کامل شد قراراست که به زندان انتقال پیدا کنند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه