اخبار داغ

تصمیم عجیب غول کشتی روسیه برای رسیدن به المپیک

تصمیم عجیب غول کشتی روسیه برای رسیدن به المپیک
قهرمان سنگین وزن کشتی آزاد جهان قصد دارد غیبتش در رقابتهای قهرمانی کشور و انتخابی روسیه را با تصمیمی جالب توجه جبران کند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ ، بلال ماخوف قصد دارد بعد از از دست دادن فرصت حضور در رقابتهای کشتی آزاد روسیه که به دلیل اعتراض کشتی گیران داغستانی به داوری رقابتها صورت گرفت را با حضور در رقابتهای کشتی فرنگی جبران کند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

غول کشتی روسیه که پیش از این هم سابقه چنین اقدامی را در رقابتهای جهانی 2015 لاس وگاس آمریکا دارد با تایید این خبر گفت: با توجه به اینکه کشتی گیران داغستانی در اعتراض به ناداوری صورت گرفته در دیدار اسماعیل موسکایف و ویکتور لبدوف، رقابتهای قهرمانی کشور را تحریم کردند، نتوانستم در این رقابتها به میدان بروم. به همین دلیل قصد دارم در رقابتهای قهرمانی کشتی فرنگی روسیه به میدان بروم تا بتوانم عدم حضور خود را در رقابتهای آزاد جبران کنم.

,

وی تصریح کرد: آمادگی لازم برای حضور در این رقابتها را دارم و برای من مهم، کشتی گرفتن است و اگر بتوانم در رشته فرنگی هم به میدان بروم، این کار را خواهم کرد.

,

ماخوف در پایان در مورد نظر سرمربی تیم کشتی آزاد روسیه در مورد انتخاب وی برای سنگین وزن خاطرنشان کرد: من انتخاب نخست تدیف بودم ،اما همیشه یک جایگزین وجود دارد. در حال حاضر وضعیت سنگین وزن روسیه مناسب نیست و تیمهای کشتی ما در این مورد ضعیف هستند. برای من فقط حضور در المپیک مهم است و تصمیم گیری در این مورد که در چه رشته‌ای به میدان بروم را بر عهده مسئولان فدراسیون کشتی روسیه می گذارم.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه