اخبار داغ

صبح امروز؛

آغاز رسمی پروازهای کشوری فرودگاه کاشان/ تصاویر

آغاز رسمی پروازهای کشوری فرودگاه کاشان/ تصاویر
فرودگاه کاشان با آغاز رسمی پرواز مشهد _ کاشان و بالعکس به بهره برداری رسید.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  کاشان اول، شهردار کاشان صبح امروز در آئین افتتاح فرودگاه کاشان گفت:۱۰۰میلیارد ریال هزینه زیرساخت ها و راه اندازی اولیه فرودگاه کاشان شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, کاشان اول,

سید محمد ناظم رضوی، با اشاره به نخستین پرواز هوایی از فرودگاه شهید هاشمی‌نژاد در مشهد مقدس به پایانه شهید مصطفی احمدی روشن فرودگاه کاشان، همزمان با ساعت ۷ صبح امروز پنجشنبه ۱۳ خرداد افزود:پرواز کاشان-مشهد نیز راس ساعت ۹ و ۳۰ دقیقه از فرودگاه کاشان شهروندان ولایت مدار و مذهبی این شهرستان را زائر حرم رضوی کرد.

,

وی، پرواز شرکت‌های هواپیمایی تفتان، کاسپین وآتا را در انتقال زائران حرم رضوی از کاشان به مشهد مقدس یادآورشد وگفت: این پروژه که در ۱۳ خرداد سال ۷۴ کلید خورد امروز به عنوان آرزوی دیرینه کاشانی‌ها بود پس از دو دهه به ثمر نشست و بهره‌برداری شد.

,

به گفته این مقام مسئول، پروازها در فاز اول افتتاح فرودگاه به شهر مقدس مشهد و در آینده ای نزدیک به قشم، کیش و اردبیل انجام می شود.

,

شهردار کاشان راه اندازی پرواز به نجف اشرف در صورت تصویب مرز هوایی طی مذاکره و رایزنی با سازمان هواپیمایی کشور تا پایان تابستان امسال را یادآورشد و گفت: با توسعه باند فرودگاه کاشان امکان توسعه پرواز برای هواپیماهای ۵۰۰ نفره نیز فراهم خواهد شد.

,

ناظم رضوی با اشاره به اینکه فرودگاه کاشان دارای دو ضلع شمالی و‌ جنوبی برای دسترسی عمومی از جاده اردستان و دسترسی لشکری و کشوری از سمت جاده نطنز است تصریح کرد: در حال حاضر پروازهای مشهد از کاشان با هواپیماهای ۲۰۰ نفره در حال انجام است.

,

وی صدور مجوز هواپیمایی کشور برای پرواز هوایی فرودگاه کاشان در اردیبهشت ۹۵ را خاطرنشان‌ کرد و گفت: افتتاح این فرودگاه در دولت تدبیر وامید ثمره نگاه ریزبینانه دولت به احداث فرودگاه های کوچک در کشور است.

,

ناظم رضوی، با تقدیر از سردار حاجی زاده در راه اندازی فرودگاه کاشان گفت: تلاش تمامی مسولان این شهرستان طی یک سال و نیم گذشته در افتتاح فرودگاه کمک کردند جای تقدیر و سپاس دارد.

,

وی، آرزوی امنیت، رفاه حال و آسودگی خاطر شهروندان کاشانی از طریق فرودگاه کاشان به زیارت ثامن الحجج را خواستارشد و گفت: فرودگاه کاشان به عنوان یک فرودگاه منطقه ای فرصت و ظرفیتی برای زائرین حضرت معصومه(س) نیز است که از شهرهای دور و نزدیک به زیارت این بانوی بزرگوار اسلام می‌آیند.

,

شایان ذکر است آئین افتتاح فرودگاه کاشان و آغاز رسمی پروازهای کشوری با حضور سید جواد ساداتی نژاد نماینده مردم شهرستان کاشان و آران و بیدگل در مجلس شورای اسلامی، اعضای شورای اسلامی شهرکاشان و تعدادی از مسؤولین نهادها و ادارات و ارگان های شهرستان کاشان، قرائت پیام آیت الله عبدالنبی نمازی امام جمعه ونماینده ولی فقیه در کاشان ورونمایی از سردیس شهید مصطفی احمدی روشن دانشمند هسته ای برگزار شد.

,

نخستین پرواز رسمی فرودگاه کاشان ساعت ۸:۳۰ دقیقه امروز پنجشنبه ۱۳ خرداد با زمین نشستن اولین پرواز ایرلاین آتا هواپیمای بوئینگ‹‹ B737-500 ›› به شماره ‹‹ ۵۲۵۲-۵۲۵۱›› مشهد الرضا – کاشان آغازشد .

,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه