اخبار داغ

وبلاگ قادرون نوشت

چند کلمه بین من و ظریف!!

چند کلمه بین من و ظریف!!
آقای ظریف حضور شما در مجلس و تکرار برخی صحبتهای قبلی تان بخصوص تاکیدتان براینکه ماطبق رهنمودهای مقام معظم رهبری مذاکرات را پیش برده ایم ما را برآن داشت چند کلمه ای از باب نصیحت باشما در میان بگذاریم .
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ وبلاگ قادرون نوشت؛ جناب آقای دکتر ظریف : در این مجال کوتاه نمی خواهیم به نقد یا بررسی ابعاد مختف آفتاب تابان برجام و یا فرصتهای پسا برجامی بپردازیم .

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, قادرون,

قرارمان هم نیست مانند دلواپسان مدام پیگیر نتایج و آثار برجام (در صورت وجود)باشیم.
 

,
,

نمی خواهیم کام شما و خودمان را نیز با تکرار جملاتی از قبیل عدم تعهد طرف مقابل به برجام و یا علل عدم لغو تحریمها علی رغم  گذشت سه ماه از زمان اجرا ، تلخ کنیم . 

,

فقط حضور شما در مجلس و تکرار برخی صحبتهای قبلی تان بخصوص تاکیدتان براینکه ماطبق رهنمودهای مقام معظم رهبری مذاکرات را پیش برده ایم ما را برآن داشت چند کلمه ای از باب نصیحت باشما در میان بگذاریم .

,

اولا :که برجام محصول دولت شماست و خوب و بد آن برعهده شما و همکاران دولتی تان می باشد نه مقام معظم رهبری. ایشان حسب وظیفه امامت و رهبری شان با تمامی دولتها من جمله دولت جناب آقای روحانی و بالاخص در بحث مذاکرات هسته ای همکاری کامل داشته اند ولی این به معنای تائید تمام روند مذاکرات و نتایج آن نیست.

,

ثانیاً:شما که در مجلس به گزارش دادن می پردازید و عموما لحن صحبتهایتان حالت پاسخ به منتقدین رادارد بیان این مطلب و ذکر نام رهبری این موضوع را در ذهن انسان تداعی می کند که برجامی که اینهمه نقد برآن وارد است محصول رهنمایی های مقام معظم رهبری است !!!!

,

ثالثاً: آیا جملاتی نظیر

,

- من به مذاکرات خوشبین نیستم 

,

-توافق نکردن شرف دارد به توافقی که منافع و عزت ملت از بین برود.

,

- درجزئیات مذاکره دخالتی نکرده ونمی‌کنم

,

- خطوط اصلی و خطوط قرمزها را به مسئولین، بیشتر به رئیس جمهور، همواره گفته‌ام

,

-  به مسئولین گفته‌ایم به طرف مقابل اعتماد نکنید، به لبخند او فریب نخورید، به وعده نقد _ونه عمل_نقد او اعتمادنکنید، چون وقتی خر او از پل گذشت به شما می‌خندد.

,

-  تحریمها، اگر چنانچه به یک توافق رسیدند، درهمان روز توافق باید لغو بشود.

,

و...  از رهنمودهای رهبری نمی باشند .سند عمل شما به این رهنمودها کجاست؟

,

اینکه شما دستاوردهای برجام را از خودتان دانسته و دستاویز تبلیغات دولتی بکنید ولی نقصها وانتقادات را با فرافکنی به رهبری نظام مربوط کنید به هیچ وجه قابل قبول نیست .

,

لطفا بجای اینگونه توجیهات و فرافکنی ها ضمن قبول نقات ضعف و اشتباهات مکرر در زمینه برجام از فرصتهای باقیمانده در راستای کاهش ضررها و یا پیگیری دستاوردها استفاده کنید                      

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه