اخبار داغ

واکنش علماء اهل سنت به بیانات رهبری در جمع مسئولین نظام؛

بیانات رهبری در جمع مسئولین نظام مصداق اعتدال از منظر قرآن بود/ به آتش کشیدن برجام در صورت نقض آن توسط آمریکایی ها تفسیر عملی قرآن و حکم عقل است/ اشرافی گری با سنت نبوی و صریح آیات تعارض دارد

بیانات رهبری در جمع مسئولین نظام مصداق اعتدال از منظر قرآن بود/ به آتش کشیدن برجام در صورت نقض آن توسط آمریکایی ها تفسیر عملی قرآن و حکم عقل است/ اشرافی گری با سنت نبوی و صریح آیات تعارض دارد
ابراز تقدیر و حمایت علماء اهل سنت از رهبری به جهت مقابله با بدعهدی آمریکایی، تخلف از برجام و حمایت های مکرر از حقوق مستضعفین را در سنت نیوز بخوانید.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از پایگاه خبری تحلیلی سنت نیوز؛ بیانات مقام معظم رهبری در دیدار رمضانی ایشان با مسئولین نظام بازخورد های گسترده ای در سطح فرا منطقه ای داشته و از اهمیت شایانی برخوردار می باشد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, پایگاه خبری تحلیلی سنت نیوز؛, پایگاه خبری تحلیلی سنت نیوز؛,

بیاناتی که بدعهدی و تخلف آمریکا از برجام را مساوی به آتش کشیده شدن برجام توسط ملت و حکومت ایران دانست و اشرافی گیری و تجمل گرایی را منافی انقلابی گری و بنیان جمهوری اسلامی خواند.

,

عضو اهل سنت خبرگان رهبری: بیانات رهبری نشات گرفته از قرآن و سنت نبوی بود

, عضو اهل سنت خبرگان رهبری: بیانات رهبری نشات گرفته از قرآن و سنت نبوی بود, عضو اهل سنت خبرگان رهبری: بیانات رهبری نشات گرفته از قرآن و سنت نبوی بود,

در همین خصوص مولوی نذیر احمد سلامی عضو اهل سنت مجلس خبرگان رهبری در گفت و گو با سنت نیوز در خصوص بیانات اخیر رهبرانقلاب در جمع مسئولین نظام اظهار داشت: بیانات اخیر مقام معظم رهبری نشات گرفته از منش انقلابی و روحیه اسلامی ایشان می باشد.

, سنت نیوز, سنت نیوز,

مولوی سلامی با اشاره به سرچشمه های قرآنی و روایی مقابله با بدعهدی و خلف وعده دشمنان و جبهه استکبار ابراز داشت: بیانات معظم له برگرفته از آیات و روایات متعددی است که دلالتشان بر ایستادگی و مقابل به مثل در هنگام تخلف دشمنان و بد عهدی ایشان می باشد.

,

وی در ادامه با بیان اینکه اعتدال در قرآن در مواجه با دشمنان مقابله و ایستادگی در برابر زورگویان است اظهار داشت: بیانات رهبری معظم انقلاب مصداقی از رعایت اعتدال بر گرفته از دستورات قرآنی و سنت نبویست.

,

عضو اهل سنت خبرگان رهبری با ابراز خرسندی از موضع گیری های مکرر رهبری برای پرهیز از اشرافی گری اظهار داشت: خوی اشرافی گری با سنت نبوی و کلام الهی سازگاری ندارد و زیبنده حکومت اسلامی نیست.

,

امام جمعه اهل سنت فنوج: حکم عقل و شرع به آتش کشاندن برجام در صورت بدعهدی و نقض برجام است

, امام جمعه اهل سنت فنوج: حکم عقل و شرع به آتش کشاندن برجام در صورت بدعهدی و نقض برجام است, امام جمعه اهل سنت فنوج: حکم عقل و شرع به آتش کشاندن برجام در صورت بدعهدی و نقض برجام است,

مولوی سید علی قریشی امام جمعه اهل سنت فنوج در گفت و گو با سنت نیوز پیرامون بیانات رهبری در جمع مسئولان نظام در خصوص به آتش کشیدن برجام در صورت بد عهدی آمریکا اظهار داشت: آمریکایی ها بهترین پاسخ را در صورت بد عهدی و نقض برجام  از زبان رهبر ایران اسلامی شنیدند.

, سنت نیوز, سنت نیوز,

مولوی قریشی افزود: رهبری انقلاب با این موضع گیری به جا و به حق تفسیر عملی قرآن و حکم عقل را در مواجه با کفار و زورگویان ایراد داشتند.

,

امام جمعه اهل سنت فنوج ضمن تقدیر و تشکر از رهبری به جهت استمرار در حمایت از مستضعفین و مقابله با اشرافی گری ابراز داشت: اشرافی گری نه در قرآن و نه در سنت نبوی جایگاهی تعریف شده ندارد و بیانات اخر رهبری در صدد بیان همین نکته می باشد.

,

 

,

انتهای خبر /

, انتهای خبر /]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه