اخبار داغ

در پی انهدام 2 تیم ضد انقلاب به دست آمد؛

اسناد و تصاویر تروریست های به هلاکت رسیده در اشنویه(+18)/ پای دلارهای سعودی در میان است

اسناد و تصاویر تروریست های به هلاکت رسیده در اشنویه(+18)/ پای دلارهای سعودی در میان است
اسناد و تصاویر به دست آمده از اشرار ضدانقلاب که قصد رخنه در کشور را داشتند و توسط رزمندگان قرارگاه حمزه سیدالشهداء به هلاکت رسیدند برای اولین بار منتشر می شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از اروم نیوز، در پی درگیری های دو روز گذشته در منطقه اشنویه آذربایجان غربی، نیروی زمینی سپاه طی اطلاعیه ای اعلام کرد: " بدنبال ورود 2تیم تروریستی ضد انقلاب در روز گذشته به منطقه مرزی اشنویه برای ایجاد ناامنی و شرارت در داخل کشور، رزمندگان قرارگاه حمزه سید الشهداء (ع) نیروی زمینی سپاه با انجام اقدامات دقیق و موفق اطلاعاتی، آنان را شناسایی و طی یک عملیات تعقیب،گریز و درگیری، موفق به متلاشی کردن آنها شده و 12 نفر از تروریست ها را به هلاکت رساندند.

, به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ , شبکه اطلاع رسانی راه دانا, اروم نیوز,

این اطلاعیه می‌افزاید: در جریان این عملیات مقادیر قابل توجهی سلاح ، مهمات، تجهیزات و اسناد از تروریست ها به دست رزمندگان اسلام افتاد."

,

بر همین اساس، مشخصات و  اسناد و مدارک تعدادی از اشرار کشته شده در این درگیری ها، توسط رزمندگان قرارگاه حمزه سیدالشهدا نیروی زمینی سپاه در اختیار اروم نیوز قرار گرفته است که منتشر می شود.

,

ضمنا مشخصات و چهره تعدادی از کشته شدگان فعلا شناسایی نشده است و به محض دریافت اخبار جدید در این مورد  از طریق اروم نیوز به اطلاع مخاطبین خواهد رسید.

,

اسناد و مدارک کشف شده خود به طور واضح گویای این است که تروریستهای به هلاکت رسیده به چه کسانی وابسته بوده و دلارهای نفتی سعودی از کدامین کانالها به دستشان رسیده است که اینچنین آنها را مدهوش و مست کرده و با بی عقلی تمام و با القای اربابانشان  کشورمان را مانند سوریه و عراق فرض کرده و رهسپار ایران می شوند، اما نمی دانند برگشتی برای آنان  نیست و دلاورمردان سپاه پاسداران کوچکترین تعرض به خاک کشور را برنخواهند تابید و به مقابله برخواهند خواست و نقشه های شوم آنان را در نطفه خواهند کرد.

,

اسناد و تصاویر تروریست های به هلاکت رسیده:

,

, , ,

, , ,

, , ,

, , ,

, , ,

, , ,

, , ,

, , ,

, , ,

, , ,

, , ,

, , ,

, , ,

, , ,

انتهای پیام/

, انتهای پیام/,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه