اخبار داغ

جوادی:می‌توانیم 4 مدال در المپیک بگیریم/ یزدانی شانس زیادی برای حضور در المپیک دارد

جوادی:می‌توانیم 4 مدال در المپیک بگیریم/ یزدانی شانس زیادی برای حضور در المپیک دارد
ابراهیم جوادی گفت: حسن یزدانی در آمریکا بهترین کشتی ها را گرفت اما با این حال حضور یزدانی در المپیک قطعی نیست.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ کمیته فنی تیم ملی کشتی آزاد برای بررسی وضعیت ملی‌پوشان تیم ملی در رقابت های جهانی آمریکا، عصر امروز تشکیل جلسه خواهند داد. البته اعضای کمیته فنی قرار است در جلسه عصر امروز در مورد نفرات اعزامی تیم ملی کشتی آزاد به المپیک ریو هم تصمیم گیری کنند .

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, کمیته فنی تیم ملی کشتی آزاد برای بررسی وضعیت ملی‌پوشان تیم ملی در رقابت های جهانی آمریکا، عصر امروز تشکیل جلسه خواهند داد. البته اعضای کمیته فنی قرار است در جلسه عصر امروز در مورد نفرات اعزامی تیم ملی کشتی آزاد به المپیک ریو هم تصمیم گیری کنند .,

ابراهیم جوادی عضو کمیته فنی تیم ملی کشتی آزاد در مورد جلسه عصر امروز این کمیته گفت: «ساعت 15 امروز جلسه کمیته فنی برای بررسی وضعیت کشتی گیران تیم ملی در رقابت‌های جهانی آمریکا برگزار می‌شود و قرار است در این جلسه در مورد نفرات اعزامی به مسابقات المپیک هم تصمیم گیری شود.»

,

وی در مورد اینکه چند تن از ملی‌پوشان اعزامی به مسابقات جهانی آمریکا شانس حضور در المپیک را دارند بیان کرد: «در بعضی از اوزان سطح فنی ملی‌پوشان خیلی به هم نزدیک است و کمیته فنی باید با بررسی‌های کامل نفر اعزامی به المپیک را مشخص کند اما در چند وزن هم فاصله نفر اول با نفرات بعدی بسیار زیاد است و این کشتی گیران شانس زیادی برای حضور در المپیک دارند.»

,

جوادی در مورد احتمال حضور حسن یزدانی کشتی گیر وزن 74 کیلوگرم تیم ملی در مسابقات المپیک اظهار داشت: «حسن یزدانی در رقابت‌های جهانی آمریکا بهترین کشتی ها را گرفت و با اقتدار حریفانش را شکست داد.با این حال حضور یزدانی در المپیک قطعی نشده‌است اما با توجه به آمادگی بالای این کشتی گیر او در وزن خودش شانس اصلی حضور در المپیک ریو است.»

,

پیشکسوت کشتی ایران در مورد اینکه در تیم ملی کشتی آزاد در المپیک چند مدال کسب می کند گفت: «کشتی یک ورزش انفرادی است که با یک اشتباه کوچک زحمات یکساله یک ورزشکار برباد می‌رود. مساله بعدی قرعه مسابقات است که کشتی گیران باید در قرعه کشی مسابقات با قرعه های خوبی مواجه شوند. اگر کشتی گیران ما با بدشانسی قرعه و داوری‌های بد داوران روبرو نشوند ما شانس کسب 3-4 مدال در المپیک را داریم.»

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه