اخبار داغ

آخرین وضعیت مرزبانان ربوده شده

عموی شهید "دانایی فر":هیچ خبری برای تحویل پیکر شهید به ما اعلام نکرده اند/برادر مرزبان ربوده شده : مرزبانی خبر رسمی آزادی مرزبانان را امروز به ما اعلام کرد

عموی شهید "دانایی فر":هیچ خبری برای تحویل پیکر شهید به ما اعلام نکرده اند/برادر مرزبان ربوده شده : مرزبانی خبر رسمی آزادی مرزبانان را امروز به ما اعلام کرد
در حالی که برادر "رامین حضرتی" یکی از مرزبانان ربوده شده در مرز سیستان بلوچستان از اعلام رسمی آزادی مرزبانان ربوده شده توسط گروهک جیش العدل خبر داد؛خانواده شهید دانایی فر اظهار داشتند:هیچ خبری برای تحویل پیکر شهید به ما اعلام نکرده اند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی دانا محمود قرائتی در گفت و گو بااوشیدا اظهار داشت: هیچ خبری از سوی مسئولین جهت شهادت و انتقال پیکر جمشید دانایی فر به خانواده ما اعلام نشده است.

, شبکه اطلاع رسانی دانا, اوشیدا,

عموی گروهبان یکم شهید "جمشید دانایی فر" اعلام کرد: مسئولین پس از پیگیری ها به ما فقط اعلام کردند در صورت کسب خبر تازه ای در این خصوص به شما اطلاع می دهیم.

,

 

,
بر اساس این گزارش ،ایوب حضرتی در گفتگو با اترک نیوز افزود: طی تماس تلفنی صبح امروز از مرزبانی سیستان بلوچستان خبر آزادی سربازان ربوده شده بطور رسمی به خانواده ما اعلام شد.
, اترک نیوز,
 
,
وی خاطر نشان کرد: البته در این تماس اعلام شد مرزبانان هنوز در خاک کشور پاکستان هستند و وارد خاک جمهوری اسلامی ایران نشده اند.
,
 
,
حضرتی اضافه کرد: از روز گذشته خبرهایی مبنی بر آزادی این مرزبانان شنیده می شد  ولی بطور رسمی کسی این خبر را تایید نکرده بود اما امروز بطور رسمی اعلام شد و باعث شادمانی خانواده ما شد.
,
 
,
وی خواستار تلاش مسئولان برای بازگشت رامین حضرتی و دیگر مرزبانان ربوده شده شد و گفت : امیدواریم با تلاش مسئولان شاهد تمام شدن نگرانی خانواده این مرزبانان باشیم.
,
 
,
 به گفته علی‌اوسط هاشمی  ، استاندار سیستان و بلوچستان  در نشست خبری  امروز با اصحاب رسانه در زمینه مرزبانان خبرها بسیار خوشحال کننده وجود دارد.
,
 
,
وی با تایید خبر شهادت جمشید دانایی فر افزوده است : مرزبانان در اختیار گروه‌های خودمان هستند و منتظر انتخاب مسیر امن برای بازگشت به کشور هستند.
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه