اخبار داغ

خاطره حاتمی بازیگر سینما و تلویزیون در گفتگو با دانا:

برخی نام بازیگران و ورزشکاران را جلو انداخته اند تا خودشان حقوق نجومی دریافت کنند/ یک ارگان قدرتمند باید قاطعانه با این دریافتی ها برخورد کند

برخی نام بازیگران و ورزشکاران را جلو انداخته اند تا خودشان حقوق نجومی دریافت کنند/ یک ارگان قدرتمند باید قاطعانه با این دریافتی ها برخورد کند
نام بازیگرها و فوتبالیست ها بد درفته است، در حالیکه عده ای ما بازیگرها را جلو انداخته اند و خودشان حقوقی های نجومی دریافت می‌کنند.
[

خاطره حاتمی در گفتگو با خبرنگار شبکه اطلاع رسانی راه دانا، در خصوص فیش های حقوقی نجومی برخی از مدیران دولتی، اظهار داشت: نام بازیگرها و فوتبالیست ها بد دررفته است، در حالیکه عده ای ما بازیگرها را جلو انداخته اند و خودشان حقوقی های نجومی دریافت می‌کنند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

وی ادامه داد: از طرفی دیگر محدودیت هایی برای قشر ما وجود داردکه برای کمتر قشری این محدودیت ها لحاظ میشود. از سختی کار گرفته تا نبود ساعت و زمان مشخصی برای کار، برای نمونه من کاری سینمایی را پنج سال پیش انجام دادم و هنوز هزینه های آن دریافت نکردم و حتی با وجود شکایت به اتحادیه تهیه کنندگان، تنها کاری که انجام شد آن تهیه کننده را ممنوع الکار کردند.

,

 

,

خاطره حاتمی با اشاره به آسیب های رفتاری ناشی از وجود فاصله طبقاتی گفت: شاید دیده یا شنیده باشید که یک جوانی می آید دور تا دور یک اتوموبیل گران قیمت را خط می‌کشد و و به آن آسیب می‌رساند،. هر چند این کار صحیح نیست، اما این مسئله ناشی از افسردگی، عقده و احساس خود کم بینی است که این معضل ناشی از همین اختلاف طبقاتی و شنیده شدن حقوق های نجومی برخی از افراد در رسانه ها است.

,

 

,

این بازیگر سینما و تلویزیون گفت: همه مردم می دانند که فاصله طبقاتی تا چه میزان است، آن کارگر که دستش به جایی نمی‌رسد و کاری نمی تواند انجام دهد، آن فرد پولدار هم که از این وضعیت راضی است؛ در این میان به یک نیروی تعادل بخش نیاز داریم.

,

 

,

وی ادامه داد: باید یک ارگان، سازمان یا نهادی قدرتمند به طور قاطعانه این تعادل و مبارزه را شروع نماید، هرچند این اقدام زمان می‌برد و قطعا ریزش‌ها و هزینه هایی هم خواهد داشت.

,

پایان پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه