اخبار داغ

به مناسبت سالروز شهادت دکتر چمران صورت گرفت؛

رونمایی از ۵ عنوان کتاب عالم کرمانشاهی

رونمایی از ۵ عنوان کتاب عالم کرمانشاهی
به مناسبت سالروز شهادت دکتر چمران ۵ عنوان کتاب با موضوع زندگینامه علمای کرمانشاه رونمایی شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از طاق نیوز، مراسم رونمایی از آثار استاد بسیجی حجت الاسلام و المسلمین محمد جواد مهری با عنوان «با یاد فرزانگان» عصر سه شنبه در دانشگاه پیام نورکرمانشاه برگزارشد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, طاق نیوز,

 

,

رئیس دانشگاه پیام نور استان کرمانشاه در این مراسم گفت: این مراسم  به مناسبت شهادت دکترچمران وروز ملی بسیج اساتید برگزارشده و از آثار استاد بسیحی سید ححت الاسلام والمسلمین محمدجواد مهری رونمایی شد.

,

 

,

دکتر سعیدی پور افزود: حجت الاسلام مهری از افتخارات دوره دکتری پیام نور است که در حوزه پژوهش استان کرمانشاه بسیار موفق عمل کرده است.

,

 

,

رئیس دانشگاه پیام نور کرمانشاه ادامه داد: میزبان این مراسم دانشگاه پیام نور است که با همکاری بسیح اساتید استان، شورای هماهنگی سازمان تبلیغات اسلامی و حوزه هنری استان برگزار شده است.

,

 

,

نخبگان علمی و ادبی استان کرمانشاه بیش از پیش معرفی شوند

, نخبگان علمی و ادبی استان کرمانشاه بیش از پیش معرفی شوند,

 

,

وی همچنین به بیان شخصیت شهید چمران پرداخت و در خصوص بیانات مقام معظم رهبری درباره شهید دکتر چمران سخنانی بیان نمود.

,

 

,

در ادامه مراسم حجت الاسلام والمسلمین محمدجوادمهری گفت: پیرو فرمایشات مقام معظم رهبری و مطالبات ایشان در خصوص پژوهش و شناسایی استان کرمانشاه و مفاخر آن مقرر شده بود که مراسم رونمایی از کتب بنده درخصوص تاریخ محلی کرمانشاه در بهمن ماه سال گذشته انجام شود که امروز انجام گرفت ضمن اینکه از این اثر در نمایشگاه کتاب اردیبهشت ماه رونمایی شد.

,

 

,

وی افزود: مقام معظم رهبری در سفر پربرکتی که در مهرماه سال۹۰به استان شهیدپرور کرمانشاه داشتند در دیدار با نخبگان استان فرمودند که چهره حقیقی علمی و ادبی کرمانشاه آنچنان که باید شناخته شده نیست و جای دریغ و افسوس دارد و حق این است که تبلیغات و صدا وسیما و... به کمک نخبگان و زبدگان این منطقه را معرفی کنند.

,

 

,

حجت الاسلام مهری در ادامه گفت: همچنین مقام عظمای ولایت در جمع پرشور مردم در استادیوم آزادی از خاندان های علمی  و نیز در جلسه با روحانیت و طلاب هم از چندین تن از بزرگان استان نام بردند.

,

 

,

لزوم روشن گری جنایات آمریکا برای جوانان از سوی اساتید انقلابی

, لزوم روشن گری جنایات آمریکا برای جوانان از سوی اساتید انقلابی,

 

,

وی افزود: پیرو مطالبات مقام معظم رهبری بنده بر خودلازم دیدم تا حد توان در این خصوص تلاش کنم واز چهارخاندان بزرگ استان شروع کردیم که شامل خاندان آل آقا، آیت الله نجومی، آیت الله حاج آخوند و بشرویه (شیخ تونی) بود ضمن اینکه در خصوص چندخاندان بزرگ دیگر جلیلی، میبدی و فیض مهدوی هم آماده شده و ان شاءالله طی ماه های آینده چاپ خواهد شد.

,

 

,

حجت الاسلام مهری در پایان ابراز امیدواری کرد: مطالبات مقام معظم رهبری(مدظله العالی) در استان محقق شود.

,

 

,

در ادامه مراسم عباس سروری مسئول حوزه هنری استان کرمانشاه نیز گفت: استان ما سرشار از فرهنگ، تمدن، بزرگان و پیشکسوتان است که شهره عالمگیر دارند و باید با پژوهش های بزرگ حق استان را ادا کنیم.

,

 

,

سروری در ادامه تصریح کرد: سفر نه روزه مقام معظم رهبری به استان نشان  داد که استان ما از نظر تاریخ و تمدن و بزرگان و هنرمندان بسیار پراهمیت است و نام کرمانشاه باید جاودان بماند.

,

 

,

رئیس حوزه هنری کرمانشاه ادامه داد: همواره غیرت و مهمان نوازی کرمانشاه زبانزد بوده است.

,

 

,

وی در پایان با اشاره به حوادث گوناگون در ماه تیر در طول تاریخ ایران گفت: وظیفه ماست که در همه صحنه های انقلاب اسلامی و راهپیمایی روز قدس  که پیش رو داریم مانند همیشه حضوری باشکوه داشته باشیم و نیز بر اساتید بابصیرت و انقلابی لازم است که به روشنگری نسل جوان بپردازند و جنایات آمریکا را برای جوانان این مرز و بوم روشنگری کنند.

,

 

,

به گزارش طاق نیوز، در این مراسم از کُتب ارزشمند «پرچمدار معارف علوی در عصر قاجار»، «نگین کرمانشاهان»، «فردی از تبار زید شهید در دیار کرمانشاهان»، «شیدای روح الله» و «مقدس اردبیلی دوم در دیار کرمانشاهان» رونمایی شد.

,

انتهای پیام/م

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه