اخبار داغ

نماینده سابق ولی فقیه در نیروی هوایی سپاه:

ترس بزرگ آل خلیفه از شکل گیری انقلابی چون انقلاب اسلامی ایران در بحرین /پیام قاسم سلیمانی به آل خلیفه بخشی از نمایش قدرت نظام بود

ترس بزرگ آل خلیفه از شکل گیری انقلابی چون انقلاب اسلامی ایران در بحرین /پیام قاسم سلیمانی به آل خلیفه بخشی از نمایش قدرت نظام بود
حجت الاسلام میرمرشدی گفت: ترس بزرگ آل خلیفه از این است که یک دولت اسلامی و شیعی در بحرین به وجود آید،آل خلیفه و آل سعود از میزان قدرت نفوذ روحانیت شیعه چون شیخ عیسی قاسم در بحرین آگاه است و براین اساس سعی کرده که با اقداماتی چون سرکوب، حرکات نظامی ، زندانی شیعیان وانقلابیون و تهدید و شکنجه رهبران انقلاب بحرین، مانع از پیشرفت حرکت انقلابیون شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت الاسلام سید احمد میرمرشیدی در گفت و گو با خبرنگار صاحب نیوز، پیرامون بیان تحلیل و ارزیابی خود از اقدام وقاحت آمیز آل خلیفه مبنی بر سلب تابعیت شیخ عیسی  قاسم  اظهار کرد: آل سعود از مدت ها قبل با یک چرخش به سمت اهداف رژیم صهیونیستی و مزدوری رژیم مستکبر آمریکا در حال حرکت است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صاحب نیوز,

وی با بیان اینکه آل سعود بدون هیچ گونه ترس و واهمه سعی کرده روابط خود را با حاکمیت های مستکبر  تقویت کند،  گفت: دیدارها  و رفت و شدهای مکرر با مسئولین رژیم صهیونیستی و کمک مالی به داعش و رژیم های ناخلف و مستبد در منطقه و رژیم آل خلیفه در بحرین و کشتار مردم بی گناه همگی نشانه های چرخش حرکتی آل سعود به سمت مستکبرین دنیا است.

,

نماینده سابق ولی فقیه در نیروی هوایی سپاه  افزود: با توجه به اینکه بحرین در همسایگی عربستان است و در حقیقت شیعیان  انقلابی بحریم=ن می توانند برای رژیم مستبد و نا خلف آل سعود مشکل ساز بشوند و رابطه های نزدیک و حتی خانوادگی شیعیان عربستان و بحرین، همواره یک ترس در وجود خاندان آل سعود برای تزلزل  خود  وجود داشته است.

,

وی عنوان کرد: براین مبنا آ ل سعود با تمام قوا در زمان آشوب ها ی منطقه،  برای کنترل و مدیریت بحرین  و شیعیان آن اقدام کرد و با تزریق پول های زیاد به آل خلیفه سعی در ناامن کردن فضا برای شیعیان بحرین برآمد و در یک حرکتی سعی کرد بحرین را جز عربستان محسوب کند.

,

کارشناس و تحلیل گر مسائل سیاسی با اشاره به اینکه بحرین عملا جز مناطق ذیل سلطه انگلیس به حساب می آید،  تصریح کرد: آل سعود با برگزاری  جلسات پشت پرده ای با انگلیس و آمریکا در راستای کنترل و مدیریت انقلاب بحرین برآمد، رژیم آل خلیفه به خوبی از قدرت روحانیون شیعه در انقلاب بحرین آگاه است.

,

وی اذعان کرد: ترس بزرگ آل خلیفه از این است که یک دولت اسلامی و شیعی در بحرین به وجود آید، در حقیقت آنها از شکل گیری انقلابی چون انقلاب اسلامی  ایران در بحرین واهمه  دارند، آل خلیفه و آل سعود از میزان قدرت نفوذ روحانیت شیعه  چون شیخ عیسی قاسم در بحرین  آگاه است و براین اساس سعی کرده که با اقداماتی چون سرکوب، حرکات نظامی ، زندانی شیعیان وانقلابیون و تهدید و شکنجه رهبران انقلاب بحرین، مانع از پیشرفت حرکت انقلابیون شود.

,

میرمرشدی خاطرنشان کرد: امروز انقلاب بحرین روز به روز ریشه دار تر وعمیق تر شده  و با دستگیری رهبران و روحانیون شیعه هم از بین نخواهد رفت بلکه قوی تر می شود، ولی آل  سعود در راستای حرکت های دیوانه وار خود، سعی دارد سرنوشتی چون شیخ نمر را برای شیخ عیسی قاسم  رقم بزنند، ولی تدابیر و حکمت های این روحانی شیعه  که محوروحدت و استقامت هم هست، هیچ بهانه ای به دست ال خلیفه نیامد، براین روال اقدام به سلب تابعیت شیخ عیسی قاسم ردند.

,

وی با اشاره به پیام با صلابت سردار قاسم سلیمانی به آل خلیفه در پی اقدام های دیوانه وار آنها در بحرین ، گفت: امروز در پی اقدامات موفقیت امیز و طراحی های سپاه قدس به فرماندهی سردار سلیمانی ترس و لرزه را در وجود حکومت های مستبد و به ویژه آل خلیفه و ال سعود انداخته است و چنین پیامی در حقیقت بخشی از نمایش  قدرت جمهوری اسلامی ایران در منطقه است.

,

نماینده سابق ولی فقیه در نیروی هوایی سپاه  بیان کرد: به نوعی دیپلماسی نظامی و سیاسی در منطقه غرب اسیا محسوب می شود و جمهوی اسلامی با این پیام نشان داده امریکا  و هم پیمانانش در منطقه هیچ کاره بوده و ایران تاثیرگذار است و در پی جنایت های مکرر آل خلیفه، ایران با قوت به یاری مظلومان بحرین می آید.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه