اخبار داغ

گزارشی از هوای بحرانی این روزهای سیستان؛

ابتکار دولت همچنان قربانی می گیرد/ افزایش بیماران ریوی دسترنج بی تدبیری ابتکار

ابتکار دولت همچنان قربانی می گیرد/ افزایش بیماران ریوی دسترنج بی تدبیری ابتکار
در حالی این روز ها بانوی سبز پوش دولت تدبیر سرگرم گروه داعش شده که وضعیت جوی در شهرستان زابل به پنج برابر شرایط ناسالم رسیده و افراد زیادی را راهی بیمارستان کرده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از عصرهامون ، در حالی دولت تدبیر و امید به سومین ایستگاه مدیریت خود رسیده که همچنان بی تدبیری  ابتکار در بهبود وضعیت آلودگی هوا مردم اکثر شهرهای کشور را با شرایط جوی ناسالم و افزایش بیماران ریوی روبرو کرده است و در این حین تنها ابتکار دولت تدبیر پاس دادن توپ بی تدبیری به زمین دیگری است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصرهامون ,
هر چند داستان سوء مدیریت ابتکار در حوزه محیط زیست گویا تمامی ندارد و هر بار حاشیه و داستان تازه ای را برای این سازمان رقم می زند، به طوری که چندی پیش بود که سیستان آلوده ترین شهر جهان شد تا آمار مبتلایان به بیماری های ریوی را افزایش دهد و رکورد دیگری را برای ابتکار دولت تدبیر ثبت کند تا تنها راهکار مدیریتی بانوی سبز پوش پس از 12 سال سکانداری این سازمان،" داعش" باشد!
,
, ,
علی ای حال از زمان رو کار آمدن دولت یازدهم تاکنون محیط زیست یکی از حوزه های مغفول مانده در کشور بوده است به طوری هر روز اخبار نگران کننده تری از این حوزه شنیده می شود، یکی از این اخبار آلودگی هوا در کشور بوده که همواره شهرهای بسیاری را با این معضل درگیر کرده است و سیستان نیز یکی از این شهرهاست که 18 سال است که مردم آن به جای اکسیژن ، خاک استنشاق می کنند و تنها راهکارهای مدیریتی ابتکار دولت که شنیده اند دعای باران دولت، به من چه های ابتکار و مدیریت داعش بوده است.
,
با این حال همچنان سیستان در حال جدال با غول آلودگی هواست و هر روز بحرانی تر از روز دیگر می شود به طوری که به گفته کارشناس هواشناسی سیستان و بلوچستان وضعیت جوی شب گذشته در ایستگاه فرودگاهی زابل با توجه به وزش باد همراه با گرد و خاک به پنج برابر شرایط ناسالم و 2 برابر شرایط بحرانی رسید.
,
, ,
مرتضی فرجی در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: میزان غلظت ذرات معلق در هوای ایستگاه فرودگاهی زابل در این مدت به 998 میکرو گرم بر متر مکعب معادل 2 برابر حد بحران و پنج برابر حد مجاز رسید.
,
وی ادامه داد: هم اینک سرعت وزش باد همراه با گرد و خاک در زابل به 74 کیلومتر بر ساعت رسیده که تحت تاثیر آن میزان دید افقی در این شهرستان و زهک به چهار کیلومتر کاهش یافته است.
,
وی تصریح کرد: امروز بر شدت وزش باد همراه با گرد و خاک در منطقه سیستان افزوده می شود به طوری که در برخی نقاط توفان گرد و خاک انتظار می رود.
,
با این حال مردم همچنان چشم انتظار تدبیر دولت در یک سال باقی مانده عمر آن هستند تا بتوانند در سایه ابتکار اکسیژن تنفس کنند.
,

انتهای پیام/گ

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه