اخبار داغ

انتقاد بی سابقه استاندار کهگیلویه وبویراحمد از دولت گذشته؛

حقوق های نجومی ماحصل تفکرات دولت قبل است/برخی می خواهند دولت یازدهم را در مقابل آرمانها قرار دهند

حقوق های نجومی ماحصل تفکرات دولت قبل است/برخی می خواهند دولت یازدهم را در مقابل آرمانها قرار دهند
استاندار کهگیلویه وبویراحمد در واکنش به رسانه ای شدن حقوق های نجومی در دولت یازدهم گفت: این رسم نانوشته از تفکرات دولت گذشته برجا مانده و مخصوص این دولت نیست.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانابه نقل ازبویرخبر،سید موسی خادمی پیش از ظهر امروز در شورای اداری استان کهگیلویه وویراحمد با گرامیداشت هفته قوه قضاییه و یادشهیدان بهشتی گفت: شهید بهشتی اسوه کاملی از مدیریت اسلامی در کشور بود و امروز بیشتر ساختارهای بزرگ نظام محصول ذهن خلاق و تفکر بالای این انسان اسوه و والاست.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, بویرخبر،, بویرخبر،,

 

,

دولت در سال 92کشتی شکسته ای را تحویل گرفت

, دولت در سال 92کشتی شکسته ای را تحویل گرفت, دولت در سال 92کشتی شکسته ای را تحویل گرفت,

وی در ادامه در واکنش به برخی بداخلاقی ها نسبت به دولت یازدهم و تورم بالا در کشور گفت: آنچه که در سال 92به دولت یازدهم از سوی دولت پیشین تحویل داده شده مطلوب نبود و این دولت کشتی شکسته و نیمه رها شده ای را از دولت گذشته تحویل گرفت.

,

 

,

تورم را به زیر 10درصد رسانده ایم

, تورم را به زیر 10درصد رسانده ایم, تورم را به زیر 10درصد رسانده ایم,

استاندار کهگیلویه وبویراحمد با انتقاد از دولت نهم و دهم گفت: در زمان دولت گذشته تورم بالای 45درصد بود و میزان بدهی ها هم رو به افزایش می رفت، اما امروز دولت یازدهم توانسته است در عمل این تورم را به زیر 10درصد برساند که کاری بسیار مهم برای جامعه محسوب می شود.

,

 

,

برخی می خواهند دولت را در مقابل آرمانها قرار دهند

, برخی می خواهند دولت را در مقابل آرمانها قرار دهند, برخی می خواهند دولت را در مقابل آرمانها قرار دهند,

خادمی با بیان اینکه دولت یازدهم در عمل به وعده ها خوب عمل کرده است ولی برخی نمی خواهند موفقیت های آن را ببینند، بیان کرد: دولت یازدهم دولت مسممی در کارها بوده اما برخی با انتقاد های تخریب گرایانه خود می خواهند روحیه این دولت را خراب و با انتقاد های خود دولت را در مقابل آرمانها قرار می دهند.

,

 

,

وی با انتقاد از منتقدان دولت گفت: منتقدانی هستند که دلسوزانه دولت را نقد می کنند و ما هم از آنها تشکر می کنیم ،اما عده ای دیگر هستند که مخالف دولتند که این دولت را ناجوانمردانه تخریب می کنند.

,

 

,

انصاف داشته باشید

, انصاف داشته باشید, انصاف داشته باشید,

استاندار کهگیلویه وبویراحمد با تأکید بر این موضوع که دولت یازدهم با نبود پول و بودجه عمرانی توانسته است به خوبی کارها را پیش ببرد، بیان در: اگر نگاهی اجمالی به قیمت نفت در سال 90بیندازیم خواهیم دید که قیمت نفت در آن سال113میلیارد دلار بود ولی امروز قیمت نفت در سال95 24میلیارد دلار است، پس اینگونه مقایسه کردن ها منصفانه نیست.

,

 

,

خادمی با بیان اینکه دولت یازدهم با این درآمد کم توانسته است چرخ های صنعت را به خوبی بچرخاند،تصریح کرد:این آقایان اگر راست می گویند عملکرد سالهای 91تا92دولت قبل را با عملکرد سالهای 92تا 95دولت یازدهم مقایسه کنند.

,

 

,

دولت دهم اتوبانی نگذاشت که بخواهیم در آن رانندگی کنیم

, دولت دهم اتوبانی نگذاشت که بخواهیم در آن رانندگی کنیم, دولت دهم اتوبانی نگذاشت که بخواهیم در آن رانندگی کنیم,

وی با انتقاد از رویه دولت نهم و دهم گفت: تفاوت های این دولت با دولت گذشته زمین تا آسمان است و اگر امروز بخواهیم بگوییم اتوبانی بود که صاف در آن حرکت می کردیم اشتباه می کنند چون در دولت گذشته بجز خرابه ای به این دولت چیز دیگری تحویل داده نشد.

,

 

,

استاندار کهگیلویه وبویراحمد با بیان اینکه دولت یازدهم کشور را نجات داده است، بیان کرد: چرا این عده فکر می کنند در دولت گذشته یک اتوبان صاف وجود داشت و الآن ما آن را خراب کرده ایم.

,

 

,

حقوق های نجومی ماحصل تفکرات دولت قبل است

, حقوق های نجومی ماحصل تفکرات دولت قبل است, حقوق های نجومی ماحصل تفکرات دولت قبل است,

خادمی در واکنش به رسانه ای شدن حقوق های نجومی در دولت یازدهم گفت: این رسم نانوشته از تفکرات دولت گذشته برجا مانده و مخصوص این دولت نیست.

,

 

,

برخی فقط به دنبال بزرگ نمایی هستند

, برخی فقط به دنبال بزرگ نمایی هستند, برخی فقط به دنبال بزرگ نمایی هستند,

وی با بیان اینکه این حقوق ها ربطی به دولت ندارد و وابطه به بخش های خصوی است، تصریح کرد: این چند مورد خاص هرچند تخلف است ،ولی برخی برای تخریب این دولت آن را بزرگ نمایی کرده اند.

,

 

,

استاندار کهگیلویه وبویراحمد خاطر نشان کرد: چرا برخی امروز حرکت های خوب و دیپلماسی دولت یازدهم در وزارت خارجه را نمی بینند و از ان سخن نمی گویند و فقط به فکر انتقاد و تخریب این دولت هستند.

,

 

,

خودمان مقصریم

, خودمان مقصریم, خودمان مقصریم,

خادمی با انتقاد از سیستم رسانه ای دولت نیز گفت: یکی از مقصرها خودمان هستیم که همه چیز را به مردم نمی گویم.

,

 

,

وی ادامه داد: در این دولت ما پروژه هایی را به سرانجام رساندیم که دولت قبل و دولت های گذشته حتی نتواستند آن را اجرا کنند ولی ما با یک عزم جدی آن را به پایان رساندیم که آثار ملموس آن را همه حس می کنند.

,

 

,

استاندار کهگیلویه وبویراحمد نبود بودجه عمرانی را یکی از دلایل راکد بودن برخی از پروژه ها دانست و گفت: نفت 113میلیاراد دلاری دولت قبل کجا و نفت 24میلیارد دلاری این دولت کجا، ولی آنها چه کردند که امروز به هر طریقی انتقاد می کنند.

,

 

,

دولت گذشته برای از بدهی ها را به این دولت اعمال کرد

, دولت گذشته برای از بدهی ها را به این دولت اعمال کرد, دولت گذشته برای از بدهی ها را به این دولت اعمال کرد,

خادمی استخدام های بی ضابطه و یارانه ها را یکی از بارهای عظیم و میراث دولت گذشته برای دولت یازدهم دانست و ابراز کرد: متأسفانه امروز برخی برایشان عادت شده است که فقط از این دولت انتقاد کنند، مگر خودشان چکار کردند،این آقایان باید تا آخر عمر شرمنده این ملت باشند.

,

 

,

وی با انتقاد از نقدهای غیرمنصافه علیه برخی از مدیران در رسانه ها ،گفت: اگر مدیری مشکلی داشته باشد،نباید آنان را با جمله های ناتوان معرفی کرد.

,

 

,

امروز برخی طلبکار دولتند

, امروز برخی طلبکار دولتند, امروز برخی طلبکار دولتند,

استاندار کهگیلویه وبویراحمد با تأکید بر این موضوع که این آقایان که روزی خودشان ناتوان ترین مدیران بودن امروز طلب کار شده اند و می گویند ما می توانیم ، بیان کرد: طی سالهای گذشته ناتوانی های شما را همه دیدند و ملت فهمیده است که چه کسانی به درد آنان می خورد.

,

 

,

خادمی با اشاره به این موضوع که دولت نیازمندهمکاری همه گروهها است، گفت:در سال پایانی عمر دولت یازدهم باید با فراغ بال بیشتری در پی توسعه بود و باید نظارتها را بیشتر از گذشته کرد.

,

 

,

با مدیران نامه نگار برخورد می کنم

, با مدیران نامه نگار برخورد می کنم, با مدیران نامه نگار برخورد می کنم,

وی به بحث تکریم ارباب و رجوع در ادارت نیز اشاره کرد و گفت: تکریم اراب و رجوع باید یکی از ارکان های مهم مدیران باشد و نباید برای پیشبرد کار یک ارباب و رجوع حتماً به نامه نکاری یک مدیر بالاتر، یک نماینده و یا یک مسئول برای  توجه به خواسته ارباب و رجوع اکتفا کرد و اگر چنین چیزی را مشاهده کردیم برخورد خواهیم کرد.

,

 

,

سفر دولت هنوز مشخص نیست

, سفر دولت هنوز مشخص نیست, سفر دولت هنوز مشخص نیست,

استاندار کهگیلویه وبویراحمد به در پیش بودن سفر هیئت دولت به استان نیز اشاره داشت و گفت: در آینده نزدیک میزان رئیس جمهور و هیئت دولت خواهیم بود.

,

 

,

خادمی با بیان اینکه زمان این سفر هنوز معین نشده است، تصریح کرد: تلاشها برای تکمیل پروژه های بر زمین مانده و آمادگی برای پروژه های مقدماتی باید در صدر کارهای مسئولان قرار گیرد.

,

 

,

وی با بیان این اینکه حضور رئیس جمهور در استان باید با تمام امکانات و مسئولان صورت گیرد، بیان کرد: مدیران در این زمینه نباید زیر کار در رو باشند و به عنوان مسئولان دولت جوابگو باشند.

,

 

,

استاندار کهگیلویه وبویراحمد با تأکید براین موضوع که هیچ توجیهی برای کم کاری در زمان حضور رئیس جهوری در استان توجیه پذیر نخواهد بود، بیان کرد: در سفر رئیس جمهور به استان باید به گونه ای برخورد کنیم که آبروی استان حفظ شود.

,

 

,

خادمی تصریح کرد: نباید اجازه بدهیم با یک کوتاهی و غفلت چهره مردم خوب استان توسط افرادی مریض که فقط به دنبال ضربه زدن به وجه این مردم هستند به خطر بیفتد.

,

 

,

این رسوم غلط پذیرفته نیست

, این رسوم غلط پذیرفته نیست, این رسوم غلط پذیرفته نیست,

وی در ادامه با انتقاد از برخی ادارات که نسبت به بستن حساب ادارات دیگر و حتی قطع آب ، برق و گاز آن خودسرانه اقدام می کنند، گفت: این کار توجیه قانونی ندارد و اگر یکبار دیگر این موضوع اتفاق بیفتند با مدیر آن دستگاه برخورد سخت قانونی خواهم کرد.

,

 

,

استاندار کهگیلویه وبویراحمد به ابلاغ اعتبارات عمرانی سال جدید به دستگاههای دولتی خبر داد و گفت:همه دستگاههای اجرایی لیست پروژه های عمرانی خود را به استانداری و سازمان برنامه وبودجه استان ارائه دهند.

,

 

,

تعطیلی پنج شنبه ها را پیرگیری می کنیم

, تعطیلی پنج شنبه ها را پیرگیری می کنیم, تعطیلی پنج شنبه ها را پیرگیری می کنیم,

خادمی به تعطیلی پنج شنبه ها نیز اشاره کرد و گفت: این موضوع نیازمند یک دید برای توسعه است که باید در کارگروه بحران مورد ارزیابی قرار گیرد که در این زمینه باید فیک مصرفی برق و آب ادارت در شهرهای گرمسیری و میزان گردشگری در شرهای سردسیری مورد بحث و تبادل نظر قرار بگیرد.

,

 

,

انتهای پیام/م

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه