اخبار داغ

بی آبی دامن زیباترین جاذبه پایتخت طبیعت را گرفت؛

آبشار یاسوج خشک شد / مسئله آبشار یاسوج به هیئت دولت ارجاع داده شود

آبشار یاسوج خشک شد / مسئله آبشار یاسوج به هیئت دولت ارجاع داده شود
مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان با ابراز نگرانی از وضعیت آبشار یاسوج و از بین رفتن این جاذبه زیبا در مرکز استان به دلیل بی آبی و برداشت بی رویه آب ازچشمه های آبشار خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانابه نقل ازبویرخبر،کارگروه گردشگری استان کهگیلویه وبویراحمد صبح امروز با مدیریت پژمان نیک اقبالی معاون عمرانی استاندار، باقری مدیرکل گردشگری استان،مدیران استانی وشهردار یاسوج با دستور جلسه برگزاری جشنواره ملی پرواز و مشکلات عمده آبشار یاسوج مهمترین جاذبه تفریحی مرکز استان برگزار شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, بویرخبر, بویرخبر,

 

,

 

,

برگزاری جشنواره ملی پرواز در نیه دوم شهریور ماه

, برگزاری جشنواره ملی پرواز در نیه دوم شهریور ماه, برگزاری جشنواره ملی پرواز در نیه دوم شهریور ماه,

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان در این نشست به به برگزاری جشنواره ملی پرواز در نیمه دوم شهریور ماه سالجاری در یاسوج اشاره کرد و گفت:در این جشنواره ملی که با حضور مسئولان کشوری برگزاری خواهد شد،جشنواره صنایع دستی و غذاهای محلی برگزار خواهد شد.

,

 

,

 

,

بحران بی ابی به آبشار یاسوج هم رسید

, بحران بی ابی به آبشار یاسوج هم رسید, بحران بی ابی به آبشار یاسوج هم رسید,


باقری با ابراز نگرانی از وضعیت آبشار یاسوج و از بین رفتن این جاذبه زیبا در مرکز استان به دلیل بی آبی و برداشت بی رویه آب ازچشمه های آبشار خاطر نشان کرد و گفت: در حال حاضرفقط نامی از آبشار یاسوج مانده و این آبشار در حاضر با بحرانی بی آبی مواجه است.

,
,

 

,

 

,

وی آبشار یاسوج را نماد پایتخت طبیعت و کهگیلویه وبویراحمد دانست و افزود: از گذشته تاکنون نام آبشار با نام یاسوج گره خورده وگردشگران و مسافران این شهر را با نام آبشار یاسوج می‌شناسند.

,

 

,

 

,

مسئله آبشار یاسوج به هیئت دولت ارجاع داده شود

, مسئله آبشار یاسوج به هیئت دولت ارجاع داده شود, مسئله آبشار یاسوج به هیئت دولت ارجاع داده شود,

شهردار یاسوج نیز در این نشست، نیز به بحران در آبشار یاسوج اشاره کرد و گفت: مسئولان استانی باید مسئله آبشار یاسوج را در دستورکار هیئت دولت قرار دهند واین مسئله مهم را در سفر هیئت دولت مطرح کنند تا شاید از این منظر بتوان مشکلات این آبشار برطرف شود.

,

 

,


محمد علی جاوید با بیان اینکه تمامی زیرساختهای این آبشار باید هرچه زودتر تعیین تکلیف شود،گفت: مغازه‌ها و اردوگاه‌های دولتی در این آبشار بایددر اختیار مردم قرار گیرد.

,
,

 

,

 

,

وی افزود: بهسازی آسفالت، جدول گذاری، کانال سراسری از نقطه ورودی تا آبشار، احداث نمارخانه، احداث مکان‌های تجاری، نورپردازی از اقدامات عمرانی شهرداری در آبشار یاسوج بوده که با پیشرفت اجرا خواهند شد.

,

 

,

 

,

زیبایی آبشار و باغات این جاذبه حفظ شوند

, زیبایی آبشار و باغات این جاذبه حفظ شوند, زیبایی آبشار و باغات این جاذبه حفظ شوند,

رئیس جهاد کشاورزی استان کهگیلویه و بویراحمد به دغدغه همه مسئولان و مردم به خطرات از بین رفتن این جاذبه توریستی در مرکز استان اشاره کرد و گفت: باید هم زیبایی آبشار یاسوج حفظ و هم چنین به باغات حاشیه این آبشار صدمه ای وارد نشود.

,

 

,

 

,


جعفر گوهرگانی بیان داشت: نباید فقط موقع بحرانی به فکر مشکلات و موضوعات اینچنینی باشیم،بلکه باید برای توسعه بخش گردشگری هزینه کنیم و در پی رایزنی و چانه زنی برای ورود سرمایه گذار و بخش خصوصی برای این بخش باشیم.

,
,

 

,

 

,

فرودگاه یاسوج مهیای جشنواره پرواز باشد

, فرودگاه یاسوج مهیای جشنواره پرواز باشد, فرودگاه یاسوج مهیای جشنواره پرواز باشد,

معاون عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد  در ادامه  این نشیت به برگزاری جشنواره ملی پرواز در نیمه دوم شهریور ماه در مرکز استان اشاره کرد و گفت:در برگزاری این جشنواره فرودگاه یاسوج اکثر ساعات پرواز رفت و آمد ندارد که با چاره‌اندیشی در این خصوص باید زمینه حضور گردشگران را بیش از پیش فراهم کرد.

,

 

,


پژمان نیک اقبالی جشنواره ملی پرواز را پتانسیل خوبی برای معرفی گردشگرپذیری استان کهگیلویه و بویراحمد دانست و افزودک یکی از مهمترین راههای توسعه گردشگری و آوردن سرمایه گذار به استان می تواند برگزاری چنین جشنواره هایی باشد.

,
,

 

,

 

,

معاون فرودگاه یاسوج در این نشست نیز به مهیای این فرودگاه برای برگزاری هرچه باشکوه تر این جشنواره اشاره کردو گفت: جشنواره ملی پرواز ظرفیت خوبی برای معرفی پتانسیل‌های طبیعت گردی یاسوج، معرفی و شناساندن نام این شهر به عنوان شهر گردشگری است و از طرفی زمینه اشتغال برای جوانان و درآمدی برای استان کهگیلویه و بویراحمد را فراهم می‌کند.

,

 

,


یوسف عمادی تصریح کرد: برگزاری این گونه جشنواره‌ها در ایران مسبوق به سابقه نیست و نیازمند حمایت سایر سازمان‌ها و ادارات ذی ربط در این کار مهم است.

,
,

 

,

 

,

وی با بیان اینکه این جشنواره برای اولین بار در کشور، آن در هم در مرکز استان برگزار می‌شود، گفت: شرکت پیشتازان آسمان، فرودگاه یاسوج، اداره کل گردشگری در این جشنواره مشارکت دارند.

,

 

,

 

,

انتهای پیام/م

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه