اخبار داغ

آیت الله مازندرانی:

بی بندوباری ها از شأن شهرری به دور است/ فضای مجازی بیشترین آمار مراجعات به شورای حل اختلاف

بی بندوباری ها از شأن شهرری به دور است/ فضای مجازی بیشترین آمار مراجعات به شورای حل اختلاف
آیت الله مازندرانی با بیان اینکه بی حجابی ها و بزهکاریها در شهرری به دور از شأن این شهر مذهبی است، تصریح کرد: استفاده بیش از حد و نادرست از فضای مجازی منجر به فروپاشی خانواده ها می شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از پایگاه خبری تحلیلی آفتاب ری، آیت الله حسینی مازندرانی تولیت حوزه علمیه امام حسین (ع) شهرری در گفتگو با خبرنگار آفتاب ری، اظهار داشت: شهرری که قدمت تاریخی آن به هزاران سال قبل برمی گردد با وجود بارگاه حضرت عبدالعظیم علیه السلام برکت و نورانیت خاصی به خود گرفته است. 

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, آفتاب ری, آفتاب ری,

وی تصریح کرد: شهرری یکی از 4شهر مذهبی ایران می باشد که حفظ شئونات مذهبی و اسلامی در آن از ملزومات است. 

,

مازندرانی بی حجابی ها و بزهکاریها در شهرری را به دور از شأن این شهر مذهبی برشمرد و تأکید کرد: در مکان های مقدس حفظ حرمت ها واجب است. 

,

تولیت حوزه علمیه امام حسین (ع) به آسیب های فضای مجازی و تأثیر منفی آن بر خانواده ها اشاره کرد و گفت: متأسفانه به دلیل سهولت دسترسی به فضای مجازی، اعضای خانواده ها و حتی کودکان، بسیاری از اوقات خود را در دنیای مجازی سپری می کنند که این امر آسیب جدی به بنیان خانواده وارد می کند. 

,

مازندرانی با بیان اینکه بیشتر مراجعات خانواده ها به شورای حل اختلاف، مربوط به استفاده بیش از حد یکی از زوجین از اینترنت یا ماهواره می باشد، تصریح کرد: اعتیاد به اینترنت به قدری گسترش یافته که حتی فرد چند دقیقه دوری از گوشی همراه خود را نمی تواند تحمل کند در حالی که تا چند روز از اعضای خانواده دور باشد اتفاقی نمی افتد. 

,

وی عامل بسیاری از طلاق ها را نیز استفاده از ماهواره بیان کرد و گفت: هدف اصلی این شبکه ها فروپاشی خانواده ها و ترویج بی بندوباری است. 

,

امام جماعت مسجد امام حسین (ع) با بیان اینکه حوزه علمیه وظیفه هدایت، تبلیغ اسلامی و امربه معروف و نهی ازمنکر را به عهده دارد، ادامه داد: طلاب و مبلیغین حوزه علمیه همواره در سطح شهرری به این امر مشغول بوده و همچنین در ماههای محرم، صفر و رمضان به روستاها و نقاط دور دست اعزام می شوند.  

,

مازندرانی خاطرنشان کرد: در کنار اقدامات حوزه های علمیه، سایر ارگانها باید همکاری لازم را داشته و دستگاههای انتظامی نیز به صورت جدی وارد عمل شوند. 

,

انتهای پیام/ رض

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه