اخبار داغ

عضو سابق شورای حقوق و دستمزد:

دولت گوش شنوایی در اجرای اقتصاد مقاومتی ندارد/ یک جلسه هماهنگی اقتصادی هم بین دولت و نمایندگان برگزار نشد/ پروژهای راکد استان ها با تزریق کم ترین نقدینگی فعال می شوند

دولت گوش شنوایی در اجرای اقتصاد مقاومتی ندارد/ یک جلسه هماهنگی اقتصادی هم بین دولت و نمایندگان برگزار نشد/ پروژهای راکد استان ها با تزریق کم ترین نقدینگی فعال می شوند
عضو سابق شورای حقوق و دستمزد با بیان اینکه دولت گوش شنوایی در اجرای اقتصاد مقاومتی ندارد، گفت: یک جلسه هماهنگی هم بین نمایندگان مجلس و دولت واستانداران پیرامون روند اجرای سیاست اقتصاد مقاومتی برگزار نشد و این در حالی است که دولت دم از تشکیل پایگاه اقتصاد مقاومتی می زند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ موسی الرضا ثروتی در گفتگو با خبرنگار «دیارباران» در مورد عملکرد دولت در اجرای سیاست اقتصاد مقاومتی، اظهار کرد: اقتصاد مقاومتی یک سیاست ارزشی در منظر نگاه مقام معظم رهبری ،جهت گذر از تنگناهای اقتصادی در کشور و رسیدن به ساحل رونق اقتصاد و رفع مشکلات موجود است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, دیارباران,

وی در ادامه این مطلب تصریح کرد: سال هاست که مقام معظم رهبری سیاست اقتصاد مقاومتی را مطرح کرده اند ولی متاسفانه در مسیر تحقق آن گوش شنوایی در دولت گذشته و دولت تدبیر و امید وجود نداشت.

,

عضو سابق شورای حقوق و دستمزد با تاکید براینکه کدام جلسه را دولت با نمایندگان مجلس شورای اسلامی پیرامون اجرای سیاست اقتصاد مقاومتی برگذار کرده است؟!، اضافه کرد: بهتر ازنمایندگان مردم چه کسی به مسایل مختلف به ویژه اشتغال، صنعت، اقتصاد و دیگر حوزه ها اشرافیت دارد.

,

ثروتی تصریح کرد: یک جلسه هماهنگی هم بین نمایندگان مجلس شورای اسلامی و دولت و استانداران پیرامون روند اجرای سیاست اقتصاد مقاومتی برگزار نشد و این در حالی است که دولت دم از تشکیل پایگاه اقتصاد مقاومتی می زند.

,

وی با بیان اینکه هر استانی در سراسر کشور نزدیک به پنج تا شش پروژه عمرانی راکد شده دارد، گفت: این پروژه ها با تزریق کم نقدینگی راه می افتند و در جذب نیروی کار و اشتغال زایی و گردش چرخه تولید فعال می شوند.

,

عضو سابق شورای حقوق و دستمزد تأکید کرد: عملکرد دولت نشان می دهد علاقه ای به اجرای اقتصاد مقاومتی ندارد.

,

ثروتی با تاکید براینکه درگذشته قرار بود دولت به برخی از شرکت ها به واسطه حمایت بانک ها تسهیلات بدهد، اضافه کرد: متاسفانه الان با گذشته سه سال هنوز این اتفاق برای این مراکز صنعتی نیفتاده است.

,

عضو سابق شورای حقوق و دستمزد با بیان اینکه وضعیت صنعت مطلوب نیست، اظهارکرد: ضعف مدیریت و برنامه ریزی باعث شده تا امیدی به تحقق این سیاست نداشته باشیم وباید اقداماتی جدی را دولت در این راستا آغاز کند.

,

انتهای پیام/رض

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه