اخبار داغ

رییس هیئت مدیره خانه مطبوعات لرستان مطرح کرد؛

بدهی یک میلیارد تومانی ادارات استان به مطبوعات

بدهی یک میلیارد تومانی ادارات استان به مطبوعات
رییس هیئت مدیره خانه مطبوعات و خبرگزاری‎های لرستان، با اشاره به تلنبارشدن بدهی ادارات استان به مطبوعات لرستان، گفت: بدهی یک میلیارد تومانی مطبوعات استان در این دولت پرداخت نشده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از منار، "عزت‌‎الله چنگایی"؛ رییس هیئت مدیره خانه مطبوعات و خبرگزاری‎های لرستان در شورای اطلاع‎رسانی استان اظهار کرد: در هیچ دوره‎ای تعامل رسانه‎ای بین ادارات و رسانه‎ها به این اندازه ضعیف نبوده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, منار,

وی با بیان این مطلب که در حوزه مطبوعات، اطلاع‎رسانی و فعالیت فرهنگی هزینه‎بر است، افزود: از نظر رابطه مالی مابین رسانه‎ها و مطبوعات استان کار به جایی رسیده است که هفته‎نامه با دوهفته‎نامه و دوهفته‎نامه به ماهنامه و ماهنامه به فصلنامه تبدیل شده است زیرا مدیران نمی‎خواهند بپذیرند رسانه‎ها هزینه دارند.

,

چنگایی با اشاره به تلنبارشدن بدهی ادارات استان به مطبوعات لرستان، گفت: بدهی یک میلیارد تومانی مطبوعات استان در این دولت پرداخت نشده است. خیلی از سازمان‎ها بدهکار مطبوعات هستند، آنهم مطبوعاتی که در حوزه اقتصاد مقاومتی باید با آنها تعامل داشته باشند.

,

مدیرمسئول نشریه بامداد لرستان همچنین به توزیع غیراصولی آگهی‌های دولتی اشاره کرد و گفت: نرخ‎های توزیع آگهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در سطحی‎ست که ادارات حاضر نیستند زیر بار آن بروند.

,

وی افزود: به‎طور مثال یکی از ادارات استان حاضر نیست نرخ مصوب وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی را برای آگهی خود بپردازد لذا یک رقابت با نرخ پایین بین مطبوعات به راه می‎اندازد و بدین ترتیب آگهی را برای توزیع به اداره کل فرهنگ وارشاد اسلامی استان ارسال نمی‎کند.

,

رییس هیئت‎مدیره خانه مطبوعات و خبرگزاری‎های لرستان با تاکید بر هزینه‌بر بودن کار رسانه‎ای عنوان کرد: دنیای امروز برای رسانه هزینه می‎کند. اگر می‎خواهیم رسانه‎ها قوی و در خدمت برنامه‎ دستگاه‎ها باشند باید برای آنها هزینه شود.

,

وی در پایان گفت: مجریانِ کار با این نگاه که رسانه یک کار اقتصادی-فرهنگی‎ست، تعامل فرهنگیِ فرهنگ‎مدارانه داشته باشند و تعامل با رسانه‎ها را باید جدی بگیرند.

,

انتهای پیام/م

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه