اخبار داغ

فیش حقوقی طلبه های حوزه علمیه+تصاویر

فیش حقوقی طلبه های حوزه علمیه+تصاویر
یک مدیر حوزوی در پست اینستاگرام خود از فیش حقوقی طلاب متاهل پایه دهم رونمایی کرد و توضیحات درباره درآمد طلاب و روحانیون داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت الاسلام سیدحسین ایرانی، مدیر مدرسه علمیه سیدالشهدا(علیه السلام) دماوند در آخرین پست صفحه اینستاگرام خودش اقدام به انتشار تصویری از صورت نوشته درآمدهای یک طلبه پایه دهم حوزه علمیه نموده است.فیش

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

بر اساس این صورت نوشته که با عنوان فیش حقوقی یک طلبه از آن یاد شده یک طلبه متاهل پایه دهم که دارای دو فرزند می باشد فقط ماهیانه 389 هزار تومان شهریه دریافت می کند و باید با آن گذران زندگی کند به دلیل اینکه اگر تحصیل را رها کند و مشغول به کار در اداره ای شود شهریه او قطع می شود.

,

حجت الاسلام ایرانی در یادداشت زیر این تصویر با اشاره به اینکه عده قلیلی هستند که لباس روحانیت را توبره ای برای زر اندوزی و کسب جاه و مقام قرار داده اند نوشته است: خلاف مروت است که همه را با یک چوب بزنیم، خرج بسیاری از طلاب همین عددیست که بر روی برگه می بینید.

,

وی با بیان اینکه خودش در زمان ازدواج 140 هزار تومان شهریه دریافت می کرده و پنجاه هزار تومان آن را بابت اجاره منزل می داده  است تصریح کرده است: چه استعدادهای زیادی در همین صنف وجود دارند که برای گذران زندگی مشغول بیگاری هستند، از مسافرکشی و پیک موتوری گرفته تا پروژه های تحقیقاتی به ساعتی دو سه هزار تومان، و تا چشم به هم می زنند عمر گرانمایه به سرآمده و لحظاتی که می توانسته در خدمت حضرات و اساتید به زانوی تلمذ صرف شده باشد در جستجوی نانی برای گذران زندگی از کف رفته می بیند.

,

نمایش فیش حقوقی طلاب در فضای مجازی +عکس

, نمایش فیش حقوقی طلاب در فضای مجازی +عکس,

این مدیر حوزوی در پایان با اشاره به اینکه طلابی که قدری پول پس انداز دارند در شرکت های مضاربه ای گذاشته و به وسیله آن خرج زندگی را به دست می آورند، خطاب به مخاطبین خود وعده داده است که در این باره خواهد نوشت.

,

 

,

انتهای پیام/ت

,

مشرق

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه