اخبار داغ

احداث بیمارستان خیرساز «الغدیر» در بومهن

احداث بیمارستان خیرساز «الغدیر» در بومهن
فرماندار شهرستان پردیس گفت: بیمارستان خیرساز «الغدیر» بومهن در راستای تکمیل زیرساخت‌های بهداشت و درمان در این شهرستان احداث می‌شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مرتضی حیدری اظهار داشت: زیرساخت‌های بهداشت و درمان در شهرستان پردیس با احداث بیمارستان خیرساز الغدیر در بخش بومهن در حال شکل‌گیری و تقویت است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

وی تصریح کرد: اکنون بیمارستان شفا که حاصل جذب بخش خصوصی است، در شهرستان پردیس به مردم منطقه خدمات درمانی در بخش‌های متنوع ارائه می‌کند.

,

حیدری با تأکید بر اینکه بیمارستان خیرساز الغدیر از پیشرفت فیزیکی خوبی برخوردار است، اضافه کرد: ساخت بیمارستان یک سیاست مهم و زیربنایی در شهرستان پردیس با وجود استقرار مسکن مهر در این منطقه است.

,

فرماندار شهرستان پردیس با اشاره به اینکه یکی از سیاست‌های مهم و زیربنایی مدیریت شهرستان پردیس، افزایش فضای خدمات اورژانس در این منطقه از شرق استان تهران است، تأکید کرد: شهرستان پردیس در حاشیه جاده‌ای ترانزیتی قرار داشته و نیاز به افزایش دامنه خدمات در بخش امداد هوایی برای رسیدگی به مصدومان جاده‌ای و انتقال آن‌ها به بیمارستان‌ها و مراکز درمانی دارد.

,

فرماندار شهرستان پردیس با بیان اینکه شهرستان پردیس از ساختار راهبردی و موقعیت خاصی برخوردار است، تصریح کرد: زیرساخت‌ها از بهداشت و درمان گرفته تا آموزشی و پرورشی و فرهنگی باید شکل استاندارد به خود بگیرد.

,

حیدری اظهار داشت: خلأ زیرساخت‌های آموزشی در پردیس تهدید و هشداری بزرگ است و باید به‌سرعت برطرف شود.

,

 

,

انتهای پیام/ت

,

فارس

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه