اخبار داغ

اسرائیل یک مرکز فرماندهی جنگ سایبری زیرزمینی ایجاد می‌کند

اسرائیل یک مرکز فرماندهی جنگ سایبری زیرزمینی ایجاد می‌کند
یک روزنامه صهیونیستی نوشت ارتش اسرائیل در حال تکمیل مراحل ساخت مرکز اصلی کنترل یگان جنگ سایبری است که مسئولیت حمایت از شبکه های تماس و تبادل اطلاعات در ارتش را برعهده دارد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از پایگا خبری العهد، روزنامه یدیعوت احرانوت اسرائیل نوشت: ارتش اسرائیل این روزها سرگرم تکمیل مراحل ساخت مرکز اصلی  کنترل یگان جنگ سایبری در زیرزمین است که مسئولیت حمایت از شبکه های ارتباطی و تبادل اطلاعات در ارتش را بر عهده دارد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

استفاده از افسران و سربازان با تجربه اسرائیل

, استفاده از افسران و سربازان با تجربه اسرائیل,

به نوشته این روزنامه، کار ساخت مرکز حمایت از جنگ سایبری دو سال قبل در زیر زمین و در وسط فلسطین اشغالی آغاز شده و شامل چند طبقه است و تعدادی از سربازان و افسران با تجربه ارتش اسرائیل در زمینه سایبری بیست و چهارساعته و بدون وقفه در آن مشغول کار هستند.
هفته گذشته « دانی برن» که در سال های گذشته یگان نخست حمایت از فضای سایبری را در ارتش اسرائیل تاسیس کرده بود، بازنشسته شد.
دانی برن همچنین فرمانده یگان فناوری اطلاعات در ارتش اسرائیل بود.

,
,
,

هشدار به پایان برتری اسرائیل در بخش فناوری

, هشدار به پایان برتری اسرائیل در بخش فناوری,

وی تاکید کرد که به دلیل تغییرات سریع درعرصه فناوری و سهولت دستیابی به آن برای همه، ارتش اسرائیل در حال از دست دادن برتری فناوری خود بر دشمنان است.

,

دانی برن تصریح کرد که اسرائیل دشمنانی دارد که به دنبال تخریب و فلج کردن آن بوده  و در بخش سایبری نیز توانمند هستند و منظور او از دشمنان همان ایران و حزب الله هستند.

,

درهمین زمینه دانشگاه تل آویو، همایش سالانه خود در زمینه سایبر را با مشارکت «هرتزی هلوی» رئیس سازمان اطلاعات و امنیت اسرائیل برگزار کرد.
وی در این همایش بر اهمیت برتری اسرائیل در زمینه های اطلاعات و امنیت به منظور تضمین پیروزی در جنگ آینده تاکید کرد.

,
,

لزوم تقویت بخش سایبری در ارتش

, لزوم تقویت بخش سایبری در ارتش,

هلوی برتری اطلاعاتی و امنیتی را اساس راهبرد امنیتی اسرائیل برشمرده و گفت که این برتری امروز به واسطه استفاده صحیح از سایبر تحقق می یابد.

,

وی تاکید کرد که اسرائیل باید راهی را برای تحول در زمینه سایبری پیدا کرده تا بتواند برتری خود را در این بخش حفظ کند.

,

رئیس سازمان اطلاعات ارتش اسرائیل ادامه داد، کشورهای اطراف و پیش از همه ایران در حال پیشرفت در بخش فناوری هستند در نتیجه  کلید حفظ برتری اسرائیل، آموزش و ایجاد مجتمع علمی فناوری و سازماندهی صحیح آن است.

,

وی همچنین تقویت همکاری دستگاه های امنیتی و شرکت های خصوصی اسرائیلی در زمینه سایبری را خواستار شد.
اما « یورام کوهین» رئیس سابق دستگاه امنیت داخلی اسرائیل ( شاباک) هم به تهدیدهای موجود در بخش سایبری اشاره و بر لزوم تقویت همکاری اسرائیل با کشورهایی که در معرض حملات هکرها قرار دارند، تاکید کرد.

,
,

 

,

انتهای پیام/ت

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه