اخبار داغ

حرکت هماهنگی برای مصادره اموال ایران در خارج از کشور آغاز شده است/ رئیس جمهور معنای گشایش را برای مردم تبیین کند

حرکت هماهنگی برای مصادره اموال ایران در خارج از کشور آغاز شده است/ رئیس جمهور معنای گشایش را برای مردم تبیین کند
معاون بین‌الملل حزب موتلفه با اشاره به شروع پروسه غارت اموال ایران توسط کشورهای اقماری آمریکا، گفت: رئیس جمهور معنای گشایش‌ را تبیین کند تا مردم ببینند چند گشایش پس از 180 روز از اجرای برجام داشته‌ایم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حمیدرضا ترقی معاون بین‌الملل حزب موتلفه اسلامی با اشاره به برداشت 13 میلیون دلاری کانادا از اموال بلوکه شده ایران اظهار داشت: کانادا جزو عوامل اصلی آمریکا در سازمان ملل به حساب می‌آید و این اقدام نیز الگوگیری از آمریکا برای وارد کردن فشار به ایران است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

معاون بین‌الملل حزب موتلفه تاکید کرد: آمریکایی‌ها پروسه‌ای را شروع کرده‌اند که طی آن کشورهای دیگر اقماری او هم دست به مصادره اموال ایران خواهند زد.

,

ترقی ادامه داد: کانادا وقتی مشاهده کرد که آمریکایی‌ها از طریق دستگاه قضایی خود می‌توانند به راحتی اموال ایران را چپاول کنند، آنها نیز دست به چنین اقدامی زدند.

,

وی با بیان اینکه آمریکا حرکتی هماهنگ بین عوامل خود برای مصادره اموال ایران شروع کرده است، گفت: کاری خواهند کرد که چیزی از اموال بلوکه شده ایران باقی نمانده و گشایشی در اوضاع اقتصادی کشور به وجود نیاید.

,

وی با اشاره به اظهارات رئیس جمهور پیرامون گشایش‌های اقتصادی دوران پسابرجام خاطرنشان کرد: امیدوار بودیم که ایشان و آقای ظریف گشایش‌ را شفاف‌تر تبیین کنند تا مردم مشاهده کنند که بعد از 180 روز از اجرای برجام حداقل به جای 180 گشایش 50 گشایش از این ادعاها صورت گرفته است یا خیر؟

,

ترقی در پایان اظهار داشت: آقای ظریف در مجلس حدود 15 مورد از گشایش‌های برجام را مطرح کردند که از بین دو یا سه مورد را می‌توان به عنوان گشایش واقعی قلمداد کرد و مابقی چیزی نبود که بتوانیم روی آن حساب باز کنیم.

,

انتهای پیام/ت

,

فارس

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه