اخبار داغ

«ایستاده در غبار» نیم میلیاردی شد

«ایستاده در غبار» نیم میلیاردی شد
طرح ویژه ماه مبارک رمضان با اقبال مخاطبان مواجه شد و شب گذشته تعدادی از فیلم‌ها تا پاسی از شب به نمایش درآمدند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ باتصمیم شورای صنفی نمایش فیلم سینمایی «دختر» به کارگردانی رضا میرکریمی از روز چهارشنبه به اکران فیلم ها اضافه شد و در گروه آزاد با  10 سالن سینما کار خود را آغاز کرد و فروش آن به حدود 50 میلیون تومان در دو روز گذشته در تهران رسید. 

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

امیرقطبی مدیر پخش دفتر فیلمیران در گفت و گو با خبرنگار سینمایی فارس درباره فروش فیلم های این دفتر پخش توضیح داد: فیلم سینمایی «بارکد» با استقبال بسیار خوبی مواجه شد و شب گذشته فروش 142 میلیون تومان در تهران داشت. این فیلم در تهران پس از 16 روز نمایش 1 میلیارد و 470 میلیون تومان و در شهرستان به فروش 550 میلیون تومان دست یافت. فروش کل فیلم به مبلغ 2 میلیارد و 20 میلیون تومان رسید. 

,

وی ادامه داد: فیلم سینمایی «ایستاده در غبار» نیز با اقبال خوبی مواجه است و هنرمندان سینما و تلویزیون با دیدن فیلم مخاطبین را به دیدن آن تشویق می کنند. این فیلم در تهران به فروش 400 میلیون تومان و در شهرستان به فروش 110 میلیون تومان پس از 16 روز نمایش دست یافت. فروش فیلم در تهران و شهرستان 510 میلیون تومان بود . فیلم در تهران 23 سالن سینما و شهرستان 20 سالن در اختیار دارد. 

,

وی درباره فروش فیلم «رسوایی2» گفت: فروش فیلم پس از 50 روز نمایش در تهران 1 میلیارد و 520 میلیون تومان و در شهرستان 1 میلیاد و 100 میلیون تومان بود که در کل فروش فیلم 2 میلیارد و 620 میلیون تومان است. 

,

قطبی در ادامه از اکران 100 روز فیلم «بادیگارد» و «ابدو یک روز» خبر داد و گفت: ابد و یک روز به فروش 11 میلیارد و 280 میلیون تومان و بادیگارد به فروش 7 میلیارد و 150 میلیون تومان دست یافتند. 

,

مختاری مدیر دفتر پخش هدایت فیلم درباره فروش «عادت نمی کنیم» گفت: فیلم با اقبال خوبی از سوی مخاطبان همراه است . دو تیزر به رسانه ملی ارایه دادیم که در شورا مطرح شد و امیدواریم پس از شب های قدر و شهادت حضرت علی (ع) تیزر این فیلم از صدا و سیما پخش فیلم . فیلم هم اینک در تهران با فروش 895 میلیون تومان و در شهرستان به فروش 185 میلیون تومان دست یافته است. فروش کل فیلم 1 میلیارد و 80 میلیون تومان است. این فیلم در تهران 20 سالن سینما و در شهرستان 18 سالن در اختیار دارد که تعداد شهرهایی که این فیلم را به نمایش خواهند گذاشت به 40 شهر خواهد رسید. 

,

 

,

انتهای پیام/ت

,

فارس

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه