اخبار داغ

حقوق‌های نجومی، هجوم به ارزش‌ها است/برخورد با حقوق‌های نجومی نباید مشمول گذر زمان شود

حقوق‌های نجومی، هجوم به ارزش‌ها است/برخورد با حقوق‌های نجومی نباید مشمول گذر زمان شود
امام جمعه تبریز گفت: موضوع حقوق‌های نجومی، در واقع هجوم به ارزش‌ها است و حتما باید با آن برخورد و به مردم گزارش داده شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ آیت الله محسن مجتهدشبستری در خطبه‌های نماز جمعه این هفته تبریز در مصلای امام خمینی(ره) این شهر به موضوع حقوق‌های نجومی و فرمایشات مقام معظم رهبری در این رابطه اشاره کرد و اظهار داشت: موضوع حقوق‌های نجومی، در واقع هجوم به ارزش‌ها است و حتما باید برخورد شود و به مردم گزارش داده شود و نباید این موضوع مشمول زمان شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌شرقی با اشاره به اینکه فیش‌های حقوقی نجومی مسؤولان قابل تأمل است و باید در این زمینه به مردم پاسخ داده شود، افزود: درست است که پرداخت‌های حقوق‌های نجومی از استثناءها است اما همین تعداد کم نیز خیلی بد است.

,

خطیب جمعه تبریز در بخش دیگری از سخنان خود به فرمایشات مقام معظم رهبری در دیدار با هیئت دولت دولت با ایشان و کلامی از حضرت امیرالمومنین(ع) درخصوص نحوه عملکرد در شرایط فتنه اشاره کرد  و گفت: در شرایط فتنه همچون قضایای سال 88، نباید سخن، سکوت، اقدام و حتی نوع نگرش، موجب تقویت فتنه شود.

,

آیت الله شبستری در بخش دیگری از سخنان خود به آزادی فلوجه توسط ارتش عراق و نیروهای مردمی اشاره کرد و  افزود: آزادسازی این شهر از نظر نظامی استراتژیک و خیلی مهم است و نقطه عطفی در میدان جنگ با داعش‌های محسوب می‌شود.

,

وی تصریح کرد: با آزادسازی شهر فلوجه فعالیت و ارتباط داعشی‌های در سوریه و عراق محدود می‌شود و اگر وضع میدان جنگ به همین شکل ادامه پیدا کند شهر موصول به زودی از لوث داعش‌ها آزاد خواهد شد.

,

عضو خبرگان رهبری خاطرنشان کرد: توطئه تجزیه عراق که به وسیله رژیم صهیونیستی و آمریکا پی‌ریزی شده به فضل اللهی در آینده نزدیک خنثی می‌شود.

,

آیت الله شبستری در بخش دیگری از سخنان خود به موضوع رژیم آل خلیفه و تصمیم به سلب تابعیت رهبر شیعیان بحرین اشاره کرد و اظهار داشت: این امر طبق اسناد معتبر و با نامه پادشاه عربستان به آل‌خلیفه انجام شد و شاید آل‌خلیفه می‌خواهد با این امر داستان شیخ نمر را تکرار یا شیخ نعیم قاسم رهبر شیعیان بحرین را زندانی و تبعیت کند.

,

وی به واکنش‌های شدید شیعیان نسبت به این موضوع اشاره کرد و گفت: فشارها به مردم بحرین بعد از سفر جان کری به بحرین تشدید شده و تمام این مسائل با چراغ سبز آمریکا و رژیم آل‌سعود انجام می‌شود.

,

خطیب جمعه تبریز تصریح کرد: وقتی عربستان و آمریکا می‌بینند در تحولات میدانی در سوریه، عراق و یمن داعشی‌ها با شکست مواجه شده‌اند می‌خواهند انتقام این شکست‌ها را شیعیان بحرین بگیرند.

,

رئیس شورای عالی مجمع جهانی اهل بیت(ع) تاکید کرد: ما نمازگزاران تبریز ضمن محکوم کردن حرکت آل‌خلیفه اعلام می‌کنیم بدانند نه تنها شیعیان بحرین بلکه تمام مسلمان و آزادیخواهان جهان در مقابل این توطئه و جسارتی که به رهبر شیعیان بحرین شده ایستاده و هرگز بی تفاوت و ساکت نخواهند بود.

,

وی گفت: حامیان آل خلیفه رژیم صهیونیستی و آمریکا و عربستان بدانند اهانت به آیت الله شیخ عیسی قاسم و استمرار فشارهای بیش از حد به مردم بحرین بازی فوق العاده خطرناکی را آغاز کرده‌اند و ادامه این مسئله سرآغاز انتفاضه خونینی خواهد بود و کاسه صبر امت اسلامی لبریز شده و نابودی رژیم آل خلیفه و سعودی را در پی خواهد داشت.

,

وی با اشاره به فرا رسیدن لیالی قدر و با تاکید بر اهمیت و فضیلت این شب‌های سرنوشت ساز، گفت: شب قدر، شب دعا و نیایش است و برگزاری جلسات نیایش عمومی و همگانی قطعا نسبت به جامعه و تک تک افراد مفید و حائز اهمیت خواهد بود.

,

وی یاد شهیدای هفتم تیر به ویژه آیت الله بهشتی را گرامیداشت داشت و گفت: در این روز مردم فریب خورده آگاه شدن و فرق خادمین و خائنان به ویژه منافقین کوردل را شناختند.

,

 

,

انتهای پیام/ت

,

فارس

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه