اخبار داغ

حضور پرشور مردم در راهپیمایی روز قدس خواب دشمنان را آشفته می‌کند

حضور پرشور مردم در راهپیمایی روز قدس خواب دشمنان را آشفته می‌کند
امام جمعه موقت اصفهان گفت: ما با حضور در راهپیمایی روز قدس خواب دشمنان را آشفته و اثبات می‌کنیم که همچنان فلسطین اولویت اول جهان اسلام است و هیچ‌گاه فراموش نخواهد شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ آیت‌الله سید ابوالحسن مهدوی ظهر امروز در نماز عبادی سیاسی ظهر امروز اصفهان با اشاره به اهمیت لیالی قدر و استجابت دعا در ماه مبارک رمضان اظهار کرد: ارزش هر عمل صالحی همچون نماز و زکات که در شب قدر انجام شود بهتر و بالاتر از همان اعمال در هزار ماه دیگر است و اعمال نیکوی انسان با سرعت بیشتری ثبت می‌شود؛ مهم‌ترین عملی که در شب‌های قدر توصیه شده خواندن زیارت سیدالشهدا(ع) است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

وی با اشاره به لزوم توجه به دعا و نیایش در شب‌های قدر عنوان داشت: باید بخشی از فرصت این شب‌های گرانقدر را به دعا و نیایش اختصاص داد چراکه در این شب‌ها مقدرات انسان در طول یک سال مشخص می‌شود؛ همچنین باید از روح امیرالمومنین(ع) طلب استمداد کنیم و از خدا بخواهیم تا نظام اسلامی ما را از خطرات حفظ کند.

,

امام جمعه موقت اصفهان خاطرنشان کرد: در هفته‌ای که گذشت رهبر معظم انقلاب دیداری با مسئولان آموزش عالی کشور داشتند و در بیانات خود فرمودند دستیابی ایران در 20 سال آینده به اقتدار و عزت در گرو داشتن جوانانی دارای تخصص و تعهد است و بستر آن را باید دانشگاه‌ها و حوزه‌های علمیه فراهم کنند.

,

وی ادامه داد: رهبر معظم انقلاب در این دیدار با تاکید بر انقلابی بودن دانشجویان و اساتید فرمودند کسانی که به بهانه‌های مختلف با نظام مقابله می‌کنند و روبروی آن می‌ایستند نباید در دانشگاه‌ها به عنوان مدرس تدریس کنند.» ایشان همچنین در فرمایشات روز 14 خرداد معیار انقلابی‌گری را پایبندی به اسلام و انقلاب و هدف‌گیری آرمان‌های آن دانستند.

,

نماینده مردم اصفهان در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به آزادی شهر فلوجه تصریح کرد: آزادی شهر فلوجه را به رزمندگان اسلام، ملت عراق و مسئولان این کشور تبریک می‌گوییم چراکه پیروزی رزمندگان در آزادسازی شهر فلوجه دارای برکات زیادی خواهد بود.

,

وی با اشاره به وضعیت ملت بحرین اضافه کرد: مردم مظلوم کشور بحرین سال‌هاست که توسط حکام ظالم این کشور دائما سرکوب می‌شوند و حتی از ابتدایی‌ترین حقوق که همان حق رای دادن است محروم هستند، زنان و کودکان آن‌ها به زندان می‌افتند و شکنجه می‌شوند.

,

آیت‌الله مهدوی تاکید کرد: سازمان‌های حقوق بشری که ادعای دفاع از حقوق بشر را دارند ابتدایی‌ترین حقوق ملت بحرین و دیگر کشورهای مظلوم جهان را در نظر نمی‌گیرند و از احقاق حقوق آن‌ها چشم‌پوشی می‌کنند؛ خوشبختانه هرچه زمان می‌گذرد ملت‌های مسلمان جهان هوشیارتر و در دفاع از ارزش‌های اسلامی جدی‌تر می‌شوند و دشمن را روز به روز مایوس‌تر می‌کنند.

,

امام جمعه موقت اصفهان بیان داشت: دشمن اختلافات زیادی را در چند سال اخیر میان کشورهای اسلامی ایجاد کرده و این کشورها را به جان هم انداخته است تا جایی که  هفته گذشته وزارت امور خارجه رژیم صهیونیستی عنوان کرد که مسئله درگیری اسرائیل با فلسطین جزء آخرین اولویت‌های جهان عرب شده است.

,

وی با تاکید بر حضور پرشور مردم در راهپیمایی روز جهانی قدس در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان اظهارداشت: ما با حضور در راهپیمایی روز قدس خواب دشمنان را آشفته و اثبات می‌کنیم که اولویت اول جهان اسلام قضیه فلسطین است و هیچ‌گاه فراموش نخواهد شد.

,

انتهای پیام/ت

,

فارس

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه