اخبار داغ

پدر سردار شهید حبیب مظاهری دار فانی را وداع گفت

پدر سردار شهید حبیب مظاهری دار فانی را وداع گفت
پدر سردار شهید حبیب مظاهری ظهر امروز دار فانی را وداع گفت و به فرزند شهیدش پیوست.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سالهاست که منتظر آمدن خبری از فرزندش ایستاده سوخت تا شاید دوباره نشانی از حبیب پیدا کند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

فرزند بیست ساله حاج رستم مظاهری در عملیات رمضان دعوت حق را لبیک گفت و با خون خود نهال انقلاب را آبیاری کرد تا امروز مردان و زنان سرزمین من، آسوده زندگی کنند.

,

حبیب آنقدر خوب در دامن او رشد پیدا کرده بود که در سن بیست سالگی با حکم سردار جاوید نشان حاج احمد متوسلیان به سمت اولین فرمانده گردان مسلم بن عقیل لشکر 27 محمد رسول‌الله منصوب شد.

,

,

, ,

حبیب بیست ساله چنان شجاعتی از خود به نمایش گذاشته بود که سرداران بزرگی همچون متوسلیان، همت و چراغی عملیات‌های سختی را به او واگذار می‌کردند.

,

در عملیات الی بیت‌المقدس یا همان آزادسازی خرمشهر ستاره‎ای بود در آسمان که شجاعت او باعث شد تا در همان سال از دستان مبارک آیت‌الله خامنه‌ای(مد ظله‎العالی) مدال فتح دریافت کند.

,

فاتح دژهای شلمچه، در عملیات رمضان، روزه خود را خون افطار کرد و برای همیشه از دیده‌ها پنهان ماند تا پدرش 34 سال در انتظار رسیدن پیکر فرزندش بماند.

,

در نهایت 34 سال انتظار امروز به پایان رسید و حاج رستم مظاهری درست در ایام شهادت فرزندش به او پیوست تا به این دوری جانسوز پایان دهد.

,

آری پدر سردار شهید حبیب مظاهری به مانند فرزندش در ماه رمضان دعوت حق را لبیک گفت تا روی شانه‌های مردم شهیدپرور مریانج تشییع و در کنار گلزار شهدای این شهر آرام بگیرد.

,

گفتنی است سردار شهید حبیب مظاهری از موسسان سپاه و لشگر انصارالحسین(ع) همدان بود که در رمضان سال 1361 به درجه رفیع شهادت نائل آمده بود که از سوی سپاه ناحیه همدان نیز به عنوان شهید شاخص سال 95 انتخاب شده است.

,

 

,

انتهای پیام/ت

,

فارس

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه