اخبار داغ

فردا نفت تهران منحل می‌شود؟

فردا نفت تهران منحل می‌شود؟
مدیرعامل باشگاه نفت تهران گفت: بلاتکلیفی به وجود آمده برای بازیکنان نفت ظلم در حق آنهاست.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ منصور قنبرزاده در گفت‌وگو با فارس، در خصوص اینکه گفته می‌شود احتمال انحلال باشگاه نفت بالا گرفته، گفت: تا این لحظه که با شما صحبت می‌کنم، بحثی در این خصوص مطرح نشده و خبری در مورد انحلال باشگاه نفت ندارم و این موضوع را تأیید نمی‌کنم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

وی در خصوص اینکه وضعیت بازیکنان نفت چه خواهد شد، ادامه داد: بازیکنان نفت حق دارند؛ چراکه مطالباتشان را می‌خواهند. به نظر من کمیته واگذاری باشگاه نفت باید هرچه سریع‌تر وضعیت این باشگاه را مشخص کند؛ چراکه زمان در حال از دست رفتن است و از طرفی هم فصل نقل و انتقالات آغاز شده و باید هرچه سریع‌تر تکلیف بازیکنان مشخص شود.

,

مدیرعامل باشگاه نفت خاطرنشان کرد: متأسفانه خود من عضو کمیته واگذاری باشگاه نفت نیستم و سهامداران مؤسسه این اختیار را به کمیته واگذاری داده‌اند،‌ اما به‌عنوان مشاوره نظراتم را به دوستان ارائه می‌دهم. شنیده‌ام که فردا قرار است جلسه نهایی تعیین وضعیت باشگاه نفت برگزار شود و امیدوارم که این اتفاق هرچه سریع‌تر رخ دهد.

,

قنبرزاده در خصوص اینکه به‌عنوان مشورت چه مسائلی را به اعضای کمیته واگذاری می‌گوید، تصریح کرد: مشورت من به دوستان این بوده که هرچه سریع‌تر این بحث واگذاری مشخص شود؛ چراکه اگر قرار است باشگاه به هر جایی هم واگذار شود، باید سریع‌تر این اتفاق بیفتد؛ چراکه این بلاتکلیفی ظلم درحق بازیکنان نفت است. عمده نگرانی اعضای کمیته واگذاری هم بحث مطالبات پیشین بازیکنان است؛ چراکه تجارب قبلی نشان داده زمانی که واگذاری باشگاه انجام می‌شود، مطالبات بازیکنان به‌موقع به آنها پرداخت نمی‌شود. باید ضمانت اجرایی پشت این قضیه باشد.

,

انتهای پیام/ا

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه