اخبار داغ

قائم‌مقام سازمان امداد و نجات مطرح کرد

زوایای پنهان و خطرناک حادثه «شهران»

زوایای پنهان و خطرناک حادثه «شهران»
قائم‌مقام سازمان امداد و نجات هلال احمر با تشریح زوایای پنهان و خطرناک حادثه «شهران» راهکار اصلی مقابله با حوادث تهران را عنوان کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از مشرق، مرتضی سلیمی درباره زوایای دیگر حادثه شهران اظهار داشت: با وجود تمام اقدامات امدادی در حادثه شهران باید پذیرفت که فقدان مدیریت شهری را در این حادثه شاهد بودیم به طوری که کاملاً سیستم ارتباطی قطع شد، بنابراین می‌طلبد برای زوایای حادثه «شهران» میزگردی کارشناسی برگزار شود و ما نیز اعلام آمادگی برای حضور در این نشست می‌کنیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

قائم‌مقام سازمان امداد و نجات با تأیید مسؤلیت حوادث در تهران که بر عهده شهرداری و شخص آقای قالیباف است، ادامه داد: ما باید در حوادث تهران یک مدیریت یکپارچه داشته باشیم و برای تهران به صورت شفاف اقدامات لازم در زمان حوادث را تعریف کنیم.

,

سلیمی گفت: باید از اقدامات شعاری برای مقابله با حوادث تهران پرهیز کرد و معتقدیم مهمترین پیش زمینه در این حوزه آموزش مردم است و هر چقدر هم در این زمینه کار شود جای دوری نمی‌رود زیرا باید مردم را برای حوادث تهران آماده کرد.

,

قائم‌مقام سازمان امداد و نجات با تشریح عملکرد سازمان متبوع خود در جمعیت هلال احمر برای ارتقای آموزش‌های امدادی و کمک‌های اولیه به مردم عنوان کرد: ما نیز در این‌باره تا شهریور برنامه‌های جدید عملیاتی را آماده و اعلام می‌کنیم و این برنامه‌ها نیز از شعار به دور است کما اینکه باید آرامش مردم را نیز در نظر بگیریم، به هر حال باید از حوادثی به مانند زلزله‌های بزرگ در کشور درس عبرت بگیریم و آموزش‌های ما نیز نسبت به قبل و بعد از حوادث تفاوت و بازنگری شود.

,

سلیمی خاطرنشان کرد: بنده به عنوان یک کارشناس در زمینه حوادث و با توجه به تجربه‌های که طی بازدیدهای خود از عملکرد حوادث در کشورهای دیگر دنیا دارم معتقدم راهکار اصلی ارتقای آموزش‌هاست که در این زمینه مؤسسه هلال زیر مجموعه هلال‌احمر نیز فعالیت گسترده‌ای در حال انجام دارد.

,

انتهای پیام/ن

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه