اخبار داغ

نظر بازیکنان والیبال برزیل بعد از پیروزی بر ایران

نظر بازیکنان والیبال برزیل بعد از پیروزی بر ایران
ملی پوش والیبال برزیل گفت: دربازی برابر ایران برنامه هایمان را بهتر پیاده کردیم و در کل شرایط آسان تر از بازی قبل بود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛  "لوکاس ساتکمپ " پس از پیروزی تیم ملی والیبال برزیل بر ایران گفت: برزیل پرواز طولانی و سختی را داشت و به همین دلیل روز اول هفته دوم برابر صربستان شرایط خوبی نداشتیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

او ادامه داد: در مسابقه با صربستان سالن نیز بسیار گرم و پر از تماشاگر بود، به همین دلیل نتوانستیم برنامه های تیمی خود را پیاده کنیم اما در بازی مقابل ایران تیم به هماهنگی بهتری رسید و هوا بهتر بود.

,

دفاع وسط تیم ملی والیبال برزیل درباره بازی برابر ایران گفت: شرایط مقابل ایران آسان تر از صربستان بود و موفق به پیروزی در این دیدار شدیم.

,

ریکاردو لوکارلی، نیز پس از پیروزی سه بر یک برزیل مقابل ایران گفت: فکر می کنم سرویس های امروز برزیل واقعاً خوب بود و تیم ایران را دچار مشکل کرد. سرعت بازی بازیکنان ایران بالا بود و پاس های خوبی می دادند و تشکیل دفاع برابر آنان به سختی صورت می گرفت.

,

ملی پوش والیبال برزیل تصریح کرد: بسیار خوشحالم که دوباره توانستیم یک پیروزی دیگر کسب کنیم مخصوصاً بعد از باخت روز گذشته برابر صربستان به این برد نیاز داشتیم. به تیم ایران هم بخاطر بازی خوبشان تبریک می گویم و برایشان آرزوی موفقیت در بازی فردا برابر صربستان دارم.

,

انتهای پیام

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه