اخبار داغ

فرمانده سپاه اسکو:

۲۴۰نفر در اسکو با تسهیلات بسیج سازندگی مشغول به کار شدند

۲۴۰نفر در اسکو با تسهیلات بسیج سازندگی مشغول به کار شدند
فرمانده سپاه اسکو گفت: با تسهیلات اقتصاد مقاومتی و صنایع تبدیلی به مبلغ یک میلیارد و 420 میلیون تومان در زمینه تولیدات پرورش قارچ، مرغ، بوقلمون، زنبور عسل ،تولید کود ورمی کمپوست و .... در این شهرستان برای 90 نفر به طور مستقیم و برای 150نفر دیگر غیر مستقیم اشتغال ایجاد شده است .
[

 به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از اوشکایا؛ فرمانده سپاه اسکو در جلسه پشتیبانی اداری قرارگاه جهاد اقتصادی و اردوهای هجرت با اعلام این خبر گفت: با تسهیلات اقتصاد مقاومتی و صنایع تبدیلی به مبلغ یک میلیارد و ۴۲۰ میلیون تومان در زمینه تولیدات پرورش قارچ، مرغ، بوقلمون، زنبور عسل ،تولید کود ورمی کمپوست و …. در این شهرستان برای ۹۰ نفر به طور مستقیم و برای ۱۵۰نفر دیگر غیر مستقیم اشتغال ایجاد شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, اوشکایا؛,

سرهنگ پاسدار رشیدی در ادامه با اشاره به فعالیت اردوهای هجرت، افزود: ۲۳۰ نفر از دانش آموزان در قالب اردوهای طرح هجرت دانش آموزی در زمینه های رنگ آمیزی، جوشکاری، خطاطی و دیوار نویسی در کنار فعالیت های مذهبی، ورزشی، فرهنگی، علمی و پژوهشی فعالیت خواهند کرد.

, سرهنگ پاسدار رشیدی در ادامه با اشاره به فعالیت اردوهای هجرت، افزود: ۲۳۰ نفر از دانش آموزان در قالب اردوهای طرح هجرت دانش آموزی در زمینه های رنگ آمیزی، جوشکاری، خطاطی و دیوار نویسی در کنار فعالیت های مذهبی، ورزشی، فرهنگی، علمی و پژوهشی فعالیت خواهند کرد.,

وی شرکت ۷۶ نفر از بسیجیان در اردوهای جهادی هفت روزه و فعالیت در زمینه های کمک به ساخت خانه عالم در شهر سهند، تکمیل پایگاه روستای سرای و ساخت پاتوق فرهنگی کندوان را از دیگر فعالیت های بسیج سازندگی عنوان کرد.

, وی شرکت ۷۶ نفر از بسیجیان در اردوهای جهادی هفت روزه و فعالیت در زمینه های کمک به ساخت خانه عالم در شهر سهند، تکمیل پایگاه روستای سرای و ساخت پاتوق فرهنگی کندوان را از دیگر فعالیت های بسیج سازندگی عنوان کرد.,

رشیدی در ادامه به همکاری آموزش و پرورش این شهرستان در همه زمینه و ماموریت ها اشاره کرده، ضمن قدردانی از این اداره خواستار ادامه این ارتباط شد.

, رشیدی در ادامه به همکاری آموزش و پرورش این شهرستان در همه زمینه و ماموریت ها اشاره کرده، ضمن قدردانی از این اداره خواستار ادامه این ارتباط شد, .,

وی در پایان از آمادگی بسیج سازندگی در زمینه های مختلف اعم از سمپاشی دام و طیور، آموزش و ترویج مسایل کشاورزی، تعمیر مسجد و ساخت خانه محروم و نیازمند خبر داد.

, وی در پایان از آمادگی بسیج سازندگی در زمینه های مختلف اعم از سمپاشی دام و طیور، آموزش و ترویج مسایل کشاورزی، تعمیر مسجد و ساخت خانه محروم و نیازمند خبر داد.,

انتهای پیام/م

, انتهای پیام/م]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه