اخبار داغ

جوان ۲۸ ساله ماهنشانی برثر صاعقه جان باخت

جوان ۲۸ ساله ماهنشانی برثر صاعقه جان باخت
رئیس بهداشت و درمان شهرستان ماهنشان با تأیید این خبر گفت: شامگاه جمعه بر اثر رعد و برق در شهرستان ماهنشان جوان ۲۸ ساله بر اثر صاعقه جان باخت.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ «علی صیدی» در گقت و گو با خبرنگار شمیم ماهنشان اظهارکرد: شامگاه جمعه تقریبا هنگام اذان مغرب و عشا  حادثه صاعقه زدگی در شهرستان  ماهنشان  به مرکز پیام اورژانس ۱۱۵ این شهرستان اعلام شد که بلافاصله آمبولانس ۱۱۵ مرکز شهر به محل حادثه اعزام شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, شمیم ماهنشان ,

وی افزود: این حادثه در جاده ماهنشان به دندی نرسیده به روستای آقکند در مسیر ییلاقات این شهرستان اتفاق افتاد.

,

رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان ماهنشان گفت: اورژانس ۱۱۵ این  بخش مرکزی اعلام کرد که فرد مصدوم بر اثر برخورد صاعقه با وی در دم جان باخته بود که وقتی نیروهای امدادی بر سر متوفی رسیدند جوان ۲۸ ساله جان خود را از دست داده بود.

,

صیدی با اشاره به اینکه  این فرد متوفی در بر روی موتورسیلت بوده در حال موتور سواری دچار ساعقه زدگی شده است، اظهار کرد: بیشتر قربانیان صاعقه زدگی افرادی هستند که در محیط‌های باز کار می‌کنند، بنابراین  توصیه می شود در مواقعی که آب و هوا نامساعد است و احتمال رعد و برق وجود دارد بهتر است  از منزل خارج نشوند.

,

وی افزود: در صورتی که در مکانی هستند که سرپناهی برای مراقبت از خود ندارند، به زیرِ کوتاه‌ترین درختی که در اطرافشان است، رفته و اگر در اتومبیل هستند از آن پیاده نشوند و از پوشیدن لباس‌ و کفش خیس و قرار گرفتن در کنار اجسام فلزی پرهیز کنند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه