اخبار داغ

فتونیوز/سوژه های ناب مولاوردی برای رسانه های معاند

فتونیوز/سوژه های ناب مولاوردی برای رسانه های معاند
شهیندخت مولاوردی معاون زنان ریاست جمهوری که پیش از این با اظهار نظرهای گوناگون خود خوراک خبری برای رسانه‌های معاند و غربی فراهم کرده بود و موجب انتشار گزارش‌های ضد ایرانی، توسط احمد شهید گزارش‌گر سازمان ملل شده بود؛ این بار نیز سخنانش مورد استقبال رسانه‌های معاند غربی قرار گرفته است.
[

به گزارش سرویس چندرسانه‌ای شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ شهیندخت مولاوردی معاون زنان ریاست جمهوری که پیش از این با اظهار نظرهای گوناگون خود خوراک خبری برای رسانه‌های معاند و غربی فراهم کرده بود و موجب انتشار گزارش‌های ضد ایرانی، توسط احمد شهید گزارش‌گر سازمان ملل شده بود؛ این بار نیز سخنانش مورد استقبال رسانه‌های معاند غربی قرار گرفته است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

مولاوردی در گفت‌وگو با یکی از رسانه های اصلاح طلب درباره فروش نوزادان توسط مادران با بیان اینکه امروز شاهد فروش نوزادان در شکم مادر و پیش از تولد هستیم، اظهار کرد: آماری از تعداد این نوزادان نداریم، اما آنقدر تعداد آن زیاد بوده که تبدیل به یک خبر شده است.

,

این سخنان خانم معاون که معلوم نیست آمار آن را از چه طریق بدست آورده و نحوه و منبع آمارگیری معاونت زنان چگونه بوده است، مورد استقبال رسانه‌های معاند قرار گرفت.

,

 

,

 

,

, , ]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه