اخبار داغ

مدیر اجرایی بخش عفاف و حجاب نمایشگاه بین‌المللی قرآن:

نمایشگاه‌ عفاف و حجاب مروج عینی فرهنگ پوشش اسلامی در جامعه است

نمایشگاه‌ عفاف و حجاب مروج عینی فرهنگ پوشش اسلامی در جامعه است
شرکت در نمایشگاه‌ عفاف و حجاب مروج عینی این فرهنگ مهم در اجتماع و رفع نیاز پوشش اسلامی در جامعه است و امید است نه‌تنها در این فصل بلکه در تمام فصول زمینه برپایی چنین نمایشگاه‌هایی فراهم شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ علی‌اصغر زیلایی، مدیر اجرایی بخش عفاف و حجاب و نماینده کارگروه ساماندهی مد و لباس کشور در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی طنین یاس، با اشاره به غرفه عفاف و حجاب که هم‌زمان با آغاز 24 نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم که در مصلا امام خمینی (ره) برگزار می‌شود، گفت: بخش عفاف و حجاب از بخش‌های پرمخاطب نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم به شمار می‌رود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

وی افزود: بخش عفاف و حجاب از خاستگاه ویژه‌ای برخوردار است و به دو بخش اجرایی و محتوایی تقسیم‌شده و مدیریت آن بر عهده کارگروه ساماندهی مد و لباس کشور است.

,

مدیر اجرایی بخش عفاف و حجاب در خصوص پتانسیل و توانمندی‌های موجود در غرفه‌های عفاف و حجاب، بیان داشت: بر اساس سیاست‌های وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و کارگروه ساماندهی مد و لباس در خصوص واگذاری امور جاری و تصدی‌گری انجمن‌های و تشکل‌های مرتبط، از پتانسیل و توانمندی‌های انجمن‌های تخصصی تولیدکنندگان محصولات حجاب برای برگزاری بخش عفاف و حجاب در نمایشگاه کمک گرفته‌شده است.

,

نماینده کارگروه ساماندهی مد و لباس کشور با اشاره به شرایط ثبت‌نام و شرکت‌کنندگان و غرفه‌داران در نمایشگاه، گفت: باوجود مخاطبان زیاد این بخش، شاخص‌ها و المان‌هایی مانند تولیدی بودن، دارا بودن مؤسسات متقاضی به نشان شیما، مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد با عنوان مؤسسات فرهنگی و نداشتن مشکلات انضباطی در ادوار گذشته از اولویت پذیرش و شرکت در غرفه‌ عفاف و حجاب بوده است.

,

مدیر استان‌های کارگروه ساماندهی مد و لباس کشور با اشاره به فضای اختصاص‌یافته به غرفه حجاب و عفاف، عنوان کرد: دو سالن بالغ‌بر هزار 700 متر فضای مفید در اختیار غرفه حجاب و عفاف قرارگرفته که صد 11 غرفه عرضه محصولات حجاب در این فضا وجود دارد.

,

وی افزود: این غرفه‌ها شامل توزیع‌کنندگان محصولات حجاب و عفاف، فروشندگان پارچه‌های چادری و پوشش سر و مقنعه، ملزومات حجاب و عفاف، مانتوی اسلامی و ایرانی ویژه بانوان، لباس جشن تکلیف و مانتوی اجتماع ویژه کودکان که به‌عنوان یک اتفاق نو و جدید در نمایشگاه حجاب و عفاف در دید عموم قرارگرفته است.

,

زیلایی هدف از حضور در نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم را ترویج فرهنگ عفاف و حجاب دانست و اظهار داشت: شرکت در نمایشگاه‌ عفاف و حجاب مروج عینی این فرهنگ مهم در اجتماع و رفع نیاز پوشش اسلامی در جامعه است و امید است نه‌تنها در این فصل بلکه در تمام فصول زمینه برپایی چنین نمایشگاه‌هایی فراهم شود.

,

نماینده کارگروه ساماندهی مد و لباس کشور در پایان خاطرنشان کرد: امید است با توجه به زمان مناسبی که برای نمایشگاه در نظر گرفته‌شده ما شاهد حضور و شرکت پررنگ مردم باشیم تا از این میعادگاه فرهنگی و تلالو رنگ‌ها در غالب پوشش مناسب دیدن به عمل‌ آورند تا از عنصر ذوق و خلاقیت طراحان ایرانی نهایت استفاده را ببرند.

,

انتهای پیام/خ

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه