اخبار داغ

مجلس نمایندگان آمریکا تصویب کرد؛

بودجه 635 میلیون دلاری برای پیشرفته سازی موشک های اسرائیل

بودجه 635 میلیون دلاری برای پیشرفته سازی موشک های اسرائیل
پایگاه "الیوم السایع" نوشت؛ سایت اسرائیلی "واللا" اعلام کرد مجلس نمایندگان آمریکا لایحه بودجه 576 میلیارد دلاری وزارت دفاع را تصویب کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از "دانشجونیوز" ،پایگاه "الیوم السایع" نوشت؛ سایت اسرائیلی "واللا" اعلام کرد مجلس نمایندگان آمریکا لایحه بودجه 576 میلیارد دلاری وزارت دفاع را تصویب کرد. 635 میلیون دلار از این بودجه به پیشرفته سازی سامانه های دفاع موشکی اسرائیل همچون سامانه "حیتس 3" و گنبد آهنین اختصاص دارد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, "دانشجونیوز" ,

این پایگاه همچنین افزود: 282 نماینده با این قانون موافقت و 138 نماینده با آن مخالفت کردند. و در حالی به تصویب رسید که کاخ سفید با آن مخالفت و تهدید به استفاده از وتو کرده است.

,

سایت واللا در خصوص بودجه اختصاص یافته به اسرائیل نیز نوشت: این مبلغ شامل پیشرفته سازی سامانه های دفاع موشکی، تکنتولوژی لیزر و افزودن تکنولوژی نظامی به سامانه های دفاع موشکی خواهد بود. علاوه بر این سامانه های منهدم کننده تونل های بین اسرائیل و غزه بهینه سازی خواهد شد.

,

این پایگاه در ادامه گزارش خود می نویسد: حکومت اسرائیل به مسئولان در کنگره آمریکا نامه ای ارسال و در آن اعلام کرده است در سایه بی ثباتی و تهدیدهایی که در منطقه امنیت اسرائیل را به خطر می اندازد همچون توافقنامه هسته ای با ایران و دیگر تهدیدها، بهتر است حمایت نظامی از اسرائیل افزایش بیابد.

,

ترجمه: حسن عریضی

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه