اخبار داغ

در شب قدر صورت گرفت؛

تجمعات بدون مجوز به نام سربازان وطنی به کام بعضی ها+تصاویر

تجمعات بدون مجوز به نام سربازان وطنی به کام بعضی ها+تصاویر
شب گذشته به بهانه جانباختن 19 سربازان وطن، برخی از افراد با جهت گیری های سیاسی خاص در میدان تختی بروجرد گرد هم جمع شدند و با روشن کردن شمع و خواندن سرود " ای ایران" به سربازان ادای احترام کردند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ و به نقل از  بازتاب بروجرد  بامداد چهارشنبه دوم تیر ماه بود که  خبر سقوط یک دستگاه اتوبوس حامل سربازان در نی ریز استان فارس به دره کشور را در بهت و حیرت برد، در این حادثه غمناک تعداد 13 نفر از سربازان و نیز 6 نفر از خدمه اتوبوس و دیگر افراد کشته و تعدادی هم مصدوم شدند. 

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,  , بازتاب بروجرد,   بامداد چهارشنبه دوم تیر ماه بود که  خبر سقوط یک دستگاه اتوبوس حامل سربازان در نی ریز استان فارس به دره کشور را در بهت و حیرت برد، در این حادثه غمناک تعداد 13 نفر از سربازان و نیز 6 نفر از خدمه اتوبوس و دیگر افراد کشته و تعدادی هم مصدوم شدند. ,

تجمعات بدون مجوز به نام سربازان وطنی به کام بعضی ها

, تجمعات بدون مجوز به نام سربازان وطنی به کام بعضی ها,

آری،  سربازانی که خدمت سربازی را به پایان رساندند و با هزاران امید و آرزو هیچگاه به آغوش خانواده بازنگشتند، چشمان مادران منتظر این سربازان ، دلهای بی قرار پدران و اشک های آنها قابل توصیف و گفتن نیست.

,

 یک روز بعد از این حادثه بود که در فضای مجازی یک فرخوانی برای ادای احترام به این سربازان داده شد که در یکی از گروه های فعال بروجرد نیز این فراخوان اعلام شد و قرار شد که جمعه شب راس ساعت 22 همه برای ادای احترام در میدان تختی بروجرد حضور به هم رسانند.

,

بیش از صد نفر در این محل حضور یافتند و با روشن نمودن شمع یاد و خاطره سربازان وطن را گرامی داشتند ، اما ذکر چند نکته در این موضوع خالی از لطف نخواهد بود.

,

تجمعات بدون مجوز به نام سربازان وطنی به کام بعضی ها

, تجمعات بدون مجوز به نام سربازان وطنی به کام بعضی ها,

ابتدا تقارن معناداری بین این مراسم و مراسم احیاء شبهای قدر وجود داشت و به نظر نویسنده بهتر بود برای طلب بخشش و شادی روح سربازان وطنی فراخوان حضور در مراسمات احیاء پسندیده تر باشد و با قرآئت قرآن و دعا و نه روشن نمودن شمع در وسط میدان ، روح این تازه درگذشتگان را شاد کرد.

,

گذشته از این ، بانی این حرکات طبق معمول حزب و گروه خاصی است که هرازگاه برای ابراز وجود خود دست به اقدامات این چنینی با بهره گیری از توان شبکه های اجتماعی در فراخوان های مختلف است که البته این تجمع به ظاهر انسان دوستانه  فاقد مجوز های لازم از مبادی ذیربط بوده است.

,

تجمعات بدون مجوز به نام سربازان وطنی به کام بعضی ها

, تجمعات بدون مجوز به نام سربازان وطنی به کام بعضی ها,

مسئولان شهرستانی با اتخاذ تدابیری برای برگزاری این تجمعات که از طریق شبکه های اجتماعی در سطح شهرستان بروجرد و به بهانه های مختلف در راستای بهره برداری های حزبی و گروهی انجام می گیرد ، از سودجویی برخی افراد وابسته به حزب خاص ممانعت به عمل آورند تا در آینده شاهد مانورهای اینچنینی در فضای مجازی شهرستان بروجرد نباشیم.

,

از پلیس فتا شهرستان بروجرد انتظار می رود با بررسی گروه یا کانال تلگرامی و ... منبع یا منابع انتشار این فراخوان در سطح فضای مجازی شهرستان بروجرد شناسایی و با آنها برخورد قضایی صورت گیرد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه