اخبار داغ

گارگاه داستانی خوانی اهل بیت(ع) در روستای روتان سیریک راه اندازی شد

گارگاه داستانی خوانی اهل بیت(ع)  در روستای روتان سیریک راه اندازی شد
مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری موعود روستای روتان گفت: در راستای تدوین و تعمیق باورهای دینی و گسترش سیره اهل بیت کارگاه داستان خوانی در کانون فرهنگی هنری موعود روتان سیریک آغاز به کار کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ میثم رئیسی مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری موعود روستای روتان در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار آذینی اظهار کرد: این طرح توسط مربیان قرآن و فعالین فرهنگی روستای روتان در قالب طرح آسمانی ها درحال برگزاری است و در فضای مجازی نیز داستان ها وحکمت ها و سیره زندگی اهل بیت توسط هسته پژوهش کانون در حال انتشار است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, آذینی ,

 

,

وی افزود:بسیاری از جنبه های زندگی ائمه اطهار علیهم السلام و پیامبران با سخنرانی و متون بسیار سنگین قابل درک و فهم برای نسل جوان ،نوجوان و کودک نیست و باید با شرایط سنین مخاطبین برنامه داشته باشیم که بر این مبنا اقدام به بیان داستان ها وحکمت های زندگی ائمه و پیامبران بزرگ الهی شده است.

,

 

,

 رئیسی بیان کرد: براساس سیاست کلی کانون های فرهنگی وهنری و غافل ماندن از بخش هنری تصمیم گرفته ایم که رشته های هنری را برای مخاطبین خود اجرا و عملیاتی کنیم.

,

 

,

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری موعود(عج) یادآور شد: با برنامه ریزی های صورت گرفته با روحانی مستقر در ماه مبارک رمضان در روستا نیز در طول ماه مبارک رمضان تاکید زیادی بر داستان ها و حکمت ها و سیره زندگی اهل بیت علیه السلام در راستای گسترش فرهنگ علوی و فاطمی شده است.

,

 

,

وی با بیان اینکه اینکه کار داستان خوانی با میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام آغاز شده است اظهار کرد: این طرح در طول سال و برای همه ی مناسبت های مذهبی اجرا خواهد شد تا کودکان ونوجوانان الگوهای عملی زندگی بزرگان واولیای الهی را درک کنند و در زندگی خود از آن بهره و استفاده لازم برده باشند.

,

 

,

 کانون فرهنگی وهنری موعود مسجد صاحب الزمان (عج) روستای روتان در شهرستان سیریک با برگزاری برنامه های مختلف قرآنی و فرهنگی در سطح کشوری به کانون معین ومرکزی سیریک تبدیل شده است.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه