اخبار داغ

مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری آذربایجان شرقی :

افزایش توان تولید و صادرات ضامن اجرای اقتصاد مقاومتی است

افزایش توان تولید و صادرات ضامن اجرای اقتصاد مقاومتی است
مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری آذربایجان شرقی گفت: اقتصاد مقاومتی هنگامی تحقق می یابد که تمامی دستگاه های ذیربط به صورت مستمر با یکدیگر همکاری داشته باشند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  هریس پویا رضا استاد رحیمی مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری آذربایجان شرقی در آیین تودیع و معارفه بخشدار بخش خواجه شهرستان هریس با اشاره به موفقیت های دولت در مذاکرات هسته ای، آسایش و امنیت حاکم بر کشور را مدیون خون شهدا و تلاش های شبانه روزی نیروهای نظامی، انتظامی، امنیتی و در رأس آن مردم دانست.
مدیرکل سیاسی وانتخابات استانداری در بخش دیگری از سخنان خود گفت:دولت از بابت پرداخت یارانه در سطح استان آذربایجان شرقی سالانه ۲ هزار و ۴۰۰ میلیارد تومان یارانه پرداخت می کند در حالی که اعتبارات عمرانی یک سال استان ۲۰۰ میلیارد تومان است و اگر به جای پرداخت این مبلغ به عنوان یارانه آن را صرف تکمیل راه های مواصلاتی استان می کردیم الان شاهد مرگ مردم بی گناه در جاده های کشور ،استان وبالاخص جاده تبریز -هریس -اهر نبودیم.
استاد رحیمی با اشاره به تأکید مقام معظم رهبری مبنی بر تکیه بر اقتصاد درونی در کشور گفت: درون زا بودن و عدالت محور بودن به معنای این است که باید در راستای افزایش تولید و صادرات قدم برداریم.
وی یادآور شد: مدیران باید با تلاش شبانه روزی و دوری جستن از دیدگاههای شخصی به وظایف محوله عمل نموده و نگذارند به سرمایه اجتماعی و اعتماد مردم ، آسیبی وارد شود.
مدیرکل سیاسی استانداری آذربایجان شرقی با بیان اینکه اگر اقتصاد مقاومتی عملی شود قطعاً وابستگی بودجه به پول نفت کاهش می یابد ، خاطرنشان کرد: اقتصاد مقاومتی هنگامی تحقق می یابد که تمامی دستگاه های ذیربط به صورت مستمر با یکدیگر همکاری داشته باشند.
استاد رحیمی در ادامه ضمن تقدیر و تشکر از خدمات یحیی دشتی بخشدار سابق بخش خواجه شهرستان هریس،محمد رضا سلیم پور را به عنوان بخشدار جدید بخش خواجه معرفی کرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, هریس پویا, هریس پویا,
,
,
,
,
,

انتهای پیام/م

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه