اخبار داغ

گزارش/

سه راهی شهید زارع فردوس در کش وقوس ادعاها

سه راهی شهید زارع فردوس در کش وقوس ادعاها
این روزها سراهی شهید زارعی در کش و قوس ادعاهایی قرار گرفته که شاید بسیاری ازآن ها مبنی قانونی ندارد حال باید دید که مدعی واقعی کیست....
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از فردوس برین، سراهی شهید زارع در مسیر 45 کیلومتری محور فردوس- دیهوک قرار داردواز جمله نقاط حادثه خیزی است که به تازگی اصلاح شده است.

یک منبع آگاه در گفتگو با خبرنگار فردوس برین اظهارداشت: اختلافاتی که در این سه راهی قراردارد تنها به خاطر ادعاهای شهرستان بشرویه به علت وجود پایگاه هلال احمر و آب انبار این شهرستان در این سراهی است که موجب مدعی شدن این شهرستان گردیده است.

وی وجود این ادعا ها را بدون ادعای قانونی دانست وگفت:نصب تابلوهای استحفاظی راه بشرویه و قراردادن آن نزدیک پل که موجب انحراف ذهنیت نسبت به این که این سراهی از حوزه استحفاظی این شهرستان است ادعایی بدون مبنی قانونی است.

وی تاکید کرد: وزارت کشور سعی دارد تا نقشه تقسیمات تا پایان تیرماه سال جاری به اتمام برساند و تا آن زمان وظیفه ماست تا کار را به آرامی پیش ببریم وازایجاد ناآرامی در فضای مجازی جلوگیری شود.

این منبع آگاه افزود:اگر این مسئله بین فرمانداران دوشهرستان حل نشود و به توافق نرسند بی شک باید از برای حل این نقطه کار را به کارشناسان سپرد والبته که همه ما خواهان حفظ منافع شهرستان هستیم.

وی در ادامه تصریح کرد:مسئولان مربوطه پیگیر وحافظ منافع وحقوق شهرستان هستند واقدامات زیادی درحوزه پیگیری سراهی شهید زارع در ححال انجام است که همه این ها موجب افتخار فردوس است.
 

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, فردوس برین,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه