اخبار داغ

سرپرست مدیریت کارآفرینی و اشتغال اداره کل کار خراسان‌جنوبی:

نرخ بیکاری در استان 7.4 درصد است/ تحقق حدود 100 درصدی تعهد ایجاد اشتغال در بیرجند در سال 94

نرخ بیکاری در استان 7.4 درصد است/ تحقق حدود 100 درصدی تعهد ایجاد اشتغال در بیرجند در سال 94
سرپرست مدیریت کارآفرینی و اشتغال اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خراسان‌جنوبی گفت: تعهد اشتغال در شهرستان بیرجند در سال 94 ، 2 هزار و 200 شغل بوده که حدود 100 درصد تحقق پیدا کرده و فقط 2 دستگاه اجرایی بوده که به سطح مورد توقع نرسیده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از خاورستان، حمیدرضا جمهوری سرپرست مدیریت کارآفرینی و اشتغال اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خراسان‌جنوبی در جمع خبرنگاران گفت: آمار اشتغال در شهرستان بیرجند در سال 1395،  2 هزار و 107 نفر است که این تعداد را به تفکیک دستگاه‌های اجرایی مشخص کردیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, خاورستان,

 

,

وی افزود: این عملکرد براساس خوداظهاری دستگاه‌های اجرایی بوده است و دستگاه‌های اجرایی که در پاسخ به ما مکاتبه‌ای نداشتند، عملکرد سال 94 آن‌ها را به عنوان ایجاد اشتغال و تعهدشان در سال 95 لحاظ کردیم.

,

 

,

سرپرست مدیریت کارآفرینی و اشتغال اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خراسان‌جنوبی تصریح کرد: افرادی جویای کار، یا دارای مهارت نیستند یا آن‌هایی که دارای مهارت هستند، به علت تحصیلات عالی، سطح توقع آن‌ها بالارفته است.

,

 

,

جمهوری بابیان‌اینکه باید فرهنگ پشت‌میزنشینی را عوض کنیم اظهار کرد: فنی و حرفه‌ای امکاناتی برای آموزش دارد و ما نیز رشته‌هایی که در آن، کمبود نیروی ماهر داریم و موردنیاز بازار است را به فنی‌وحرفه‌ای اعلام کردیم که لازم است افراد برای کسب مهارت به فنی و حرفه‌ای مراجعه کنند.

,

 

,

وی گفت: تعهد اشتغال در شهرستان بیرجند در سال 94 ،  2 هزار و 200 شغل بوده که حدود 100 درصد تحقق پیدا کرده و فقط 2 دستگاه اجرایی بوده که به سطح مورد توقع نرسیده است.

,

 

,

سرپرست مدیریت کارآفرینی و اشتغال اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خراسان‌جنوبی خاطرنشان کرد: نرخ بیکاری در استان در زمستان سال 94،  7.4 بوده است.

,

 

,

انتهای پیام/4

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه