اخبار داغ

رؤسای دپارتمان‌ها در فدراسیون فوتبال ممنوع‌المصاحبه شدند

رؤسای دپارتمان‌ها در فدراسیون فوتبال ممنوع‌المصاحبه شدند
فشار هیأت رئیسه به رئیس فدراسیون فوتبال برای تغییر در کمیته‌ها و انتخاب دبیرکل و نایب رئیس ادامه دارد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ پس از برگزاری انتخابات فدراسیون فوتبال و انتخاب تاج به عنوان رئیس فدراسیون، هیأت رئیسه فدراسیون فوتبال 3 جلسه را برگزار کرده که البته یک جلسه آن نیز به صورت غیررسمی برگزار شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

بر همین اساس طی دو ماه گذشته و در همین جلسات برگزار شده همچنان خبری از پیشنهاد گزینه‌های دبیرکلی و نایب رئیسی دوم به اعضای هیأت رئیسه از سوی تاج نبوده و این در حالی است که فصل جدید رقابت‌های لیگ برتر در آستانه آغاز شدن است و عدم وجود رئیس سازمان لیگ می‌تواند مشکلاتی را ایجاد کند.

,

در همین راستا حتی اعضای برخی کمیته‌ها نیز مورد تأیید هیأت رئیسه جدید قرار ندارد و این اعضا نسبت به عملکرد رؤسای این کمیته‌ها انتقادات جدی را دارند. البته برخی کمیته‌ها مانند کمیته فرهنگی در این مدت‌ اخیر مسئول نداشته و باید در خصوص مسئول این کمیته‌ها نیز هرچه زودتر تعیین تکلیف شود.

,

همه این عوامل دست به دست هم داده است تا این روزها از سوی اعضای هیأت رئیسه فشار زیادی به تاج وارد شود تا وی هرچه سریع‌تر نسبت به انتخاب دبیرکل و نایب رئیس دوم، اقدام لازم را به عمل بیاورد.

,

از سوی دیگر اعضا با انتقاد از برخی کمیته‌ها خواستار تغییراتی در آنها شده‌اند.

,

همه این اتفاقات در حالی رخ می‌دهد که قرار است پس از شب‌های احیا و طی هفته آینده هیأت رئیسه فدراسیون فوتبال جلسه دیگری را برگزار خواهد کرد.

,

به گزارش فارس، در این بین از راهروهای فدراسیون فوتبال خبر می‌رسد تاج برای حفظ آرامش بیشتر در فدراسیون فوتبال رؤسای دپارتمان‌ها را با ارسال بخشنامه‌ای ممنوع‌المصاحبه کرده است.

,

در هر صورت ماجراهای مشکوک پس از دو ماهی که از انتخابات فدراسیون فوتبال و انتخاب تاج می‌گذرد همچنان ادامه دارد اما به نظر می‌رسد فشارهای اعضای هیأت رئیسه کار خود را کرده و رئیس زیر بار این فشارها هرچه زودتر تن به برخی تغییرات داده و دبیرکل و نایب رئیس را هرچه زودتر به هیأت رئیسه معرفی خواهد کرد.

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه