اخبار داغ

در بیانیه شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی استان کرمان عنوان شد:

دستگاه دیپلماسی واکنش قاطع‌تری نشان دهد

دستگاه دیپلماسی واکنش قاطع‌تری نشان دهد
در بیانیه شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی استان کرمان عنوان شد: ما بسیجیان ولایی، ضمن تجدید بیعت با آرمانهای امام راحل و با تأسی از فرامین مقام عظمای ولایت اجازه نخواهیم داد هیچ احدی در سرنوشت و تصمیم گیری‌های ما دخالت نماید و از دستگاه دیپلماسی و امنیتی کشور، هوشیاری بیشتر و واکنش قاطع تر و جدی تری را خواهانیم .
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی دانا به نقل از سایت بسیج دانشجویی، شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی استان کرمان در واکنش به تصویب قطعنامه ضد ایرانی و گستاخانه اتحادیه اروپا بیانیه ای صادر کرد که به شرح ذیل است:


کشورهای غربی با سرکردگی اتحادیه اروپا و با سرسپردگی به نظام سلطه گر آمریکا و صهیونیسم یک بار دیگر خوی پلید و خصمانه خود رانسبت به کشور اسلامی ایران نشان دادند. آنها با غیردموکراتیک خواندن انتخابات یازدهم ریاست جمهوری، زیرسوال بردن وضعیت حقوق بشر و متهم کردن ایران به نقض مداوم حقوق اساسی، تأکید برایجاد نمایندگی اتحادیه اروپا تا پایان سال2014 در تهران به عنوان ابزاری کارآمد برای تاثیرگذاری در سیاست‌های ایران، زیر سوال بردن دستگاه قضایی در زمینه مبارزه با مواد مخدر و قاچاقچیان، درخواست آزادی زندانیان به اصطلاح سیاسی، مدافعان حقوق بشر و محکومان فتنه و موافقت با ازدواج همجنس بازان و … ثابت کردند که هم چون گذشته غیرقابل اعتمادند و دستگاه دیپلماسی کشور باید در خوش بینی و اعتماد خود نسبت به غرب تجدید نظر نماید.

, شبکه اطلاع رسانی دانا,
,
,
,



مدعیان دروغین حقوق بشر که در کارنامه سیاه خود جز جنایت و خیانت و پایمالی حقوق اولیه و ضروری انسان های بی گناه و بی دفاع جهان سوم به ویژه فلسطین، عراق، افغانستان، میانمار، بحرین، مصر، لبنان و... چیزی دیده نمی شود با دستمایه قرار دادن ادعاهای نخ نمایی هم چون حقوق بشر و تروریسم به دنبال پی گیری اهداف ومطامع سیاسی خود در نظام اسلامی ما هستند.
 

,
,
,
,


امام راحل (ره) با پایه گذاری انقلاب اسلامی و ارائه یک الگوی جدید نه غربی و نه شرقی، الهام بخش نظم نوینی شد که اصلی ترین آموزه اش استقلال و مقاومت بود و مقام معظم رهبری نیز امروز با تأکید بر این موضوع، ضمن شفاف ساختن ماهیت نظام سلطه برما، دسیسه های آنها را نقش بر آب می سازند.

 

,
,
,
,

ما بسیجیان ولایی، ضمن تجدید بیعت با آرمانهای امام راحل و با تأسی از فرامین مقام عظمای ولایت با عزم ملی و مدیریت جهادی و با تکیه بر توانمندی های بومی خود همچنان در راه استقلال و عزت ایرانی می کوشیم و اجازه نخواهیم داد هیچ احدی در سرنوشت و تصمیم گیری های ما دخالت نماید و از دستگاه دیپلماسی و امنیتی کشور، هوشیاری بیشتر و واکنش قاطع تر و جدی تری را خواهانیم .

 

,
,
,

انتهای پیام/خ

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه