اخبار داغ

انتخاب اول ایرانی‌ها در نامگذاری نوزادان

انتخاب اول ایرانی‌ها در نامگذاری نوزادان
مدیرکل دفتر روابط عمومی سازمان ثبت احوال کشور گفت: نام های امیرعلی برای پسران و فاطمه برای دختران انتخاب اول والدین ایرانی برای نوزادان خود در سه ماهه اول سالجاری بوده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از مهر سیدمجید نبوی گفت: نام امیرعلی با فراوانی هفت هزار و ۶۵۹ و نام فاطمه با فراوانی ۱۱ هزار و ۵۲، انتخاب اول والدین برای نامگذاری فرزندان پسر و دختر خود در بهار ۹۵ بوده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

وی با بیان اینکه ۱۰ نام اول پسران تمامی اسامی مذهبی بوده افزود: نام های محمد با فراوانی، شش هزار و ۵۲، علی پنج هزار  و ۴۶۰، ابوالفضل پنج هزار و ۳۲۸، امیرحسن پنج هزار و ۴۵، محمدطاها چهار هزار و ۶۸۲، حسین چهار هزار و ۵۶، امیرعباس سه هزار و ۸۴۸، مهدی سه هزار و ۳۸۱ و محمدمهدی سه هزار و ۳۰۰ در رتبه های بعدی قرار دارند.

,

مدیرکل دفتر روابط عمومی و همکاری های بین الملل همچنین به ۱۰ نام اول دختران اشاره کرد و گفت: بعد از نام فاطمه، نام های زهرا با فراوانی شش هزار و ۹۹۷، نازنین زهرا سه هزار و ۶۰۵، یسنا سه هزار و ۴۷۲، زینب سه هزار و ۳۲۹، باران دو هزار و ۹۸۶، ریحانه دو هزار و ۵۰۲، فاطمه زهرا دو هزار و ۴۷۶، رها دو هزار و ۳۵۱ و حلما دو هزار و  ۲۵۴ در رده های بعدی قرار دارند.

,

انتهای پیام/بخ
 

,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه