اخبار داغ

اخراج تعدادی از رانندگان اتوبوس رانی بجنورد

اخراج تعدادی از رانندگان اتوبوس رانی بجنورد
طی هفته گذشته حدود 15 نفر از رانندگان سازمان اتوبوس رانی شهرداری بجنورد از کار بیکار شدند که مسئولان شهر علت اصلی این امر را کمبود بودجه این سازمان بیان کرده اند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از ایسنا، محمد حسن شادمهر یکی از اعضای شورای شهر بجنورد در جلسه علنی شورا با تاکید بر اینکه باید هر چه سریع تر وضعیت این افراد تعیین تکلیف شود، گفت: اخراج این افراد به هیچ عنوان کاری منطقی نبوده و آیا با اخراج آن ها، 14 دستگاه اتوبوس دیگر فعالیت نمی کند؟ هم اکنون این دستگاه ها فعال اند و مابقی رانندگان به عنوان اضافه کار بر روی این اتوبوس ها کار می کنند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
 
,
اعظم السادات افشین فر رئیس شورای اسلامی شهر بجنورد در ادامه اظهار کرد: بیکار شدن این افراد به علت کمبود بودجه بوده است و این افراد تا مهر ماه تعدیل شده اند و دوباره به کارشان باز خواهند گشت.
,
 
,
حسین پیلتن از دیگر اعضای شورا ادامه داد: بنا به گفته مدیر عامل سازمان اتوبوس رانی شهرداری این شهر، هم اکنون تردد دانش آموزان و دانشجویان بسیار کم شده و درآمد این سازمان از طریق سایر شهروندان تامین می شود بنابراین بنا به گفته وی، افراد تا مهر ماه از کار بیکار شده و دوباره که مهرماه درآمد سازمان افزایش می یابد این افراد بر سر کارشان بازخواهند گشت.
,
 
,
جمشید گریوانی، دیگر عضو شورا نیز گفت: گفته های مدیر این سازمان با یکدیگر تناقض دارد، وی درگذشته اظهار می کرد با کمبود نیرو مواجه هستیم و با ورود دستگاه های جدید به راننده نیاز پیدا خواهیم کرد. بدون مشورت اتوبوس هایی که در اختیار دانشگاه ها بود را از آن ها گرفت و حال این رانندگان را اخراج می کند. این 14 اتوبوس هم اکنون در سطح شهر در حال خدمات رسانی هستند و سایر رانندگان سازمان اتوبوس رانی برای کار کردن بر روی این اتوبوس ها اضافه کار دریافت می کنند.
,
انتهای پیام/ن
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه