اخبار داغ

خسرو حیدری کاپیتان استقلال شد

خسرو حیدری کاپیتان استقلال شد
خسرو حیدری بعد از دو بار کاپیتانی استقلال در لیگ سیزدهم، این فصل هم با توجه به محرومیت رحمتی در دو بازی ابتدایی کاپیتان خواهد بود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ ، مهدی رحمتی از حضور در دو بازی ابتدایی لیگ شانزدهم محروم است. دروازه بان استقلال به دلیل اتفاقات بازی برابر تراکتورسازی و درگیری های عجیب و غریبش با امیر قلعه نویی توسط کمیته انضباطی محروم شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

 

,

در غیاب او در لیگ پانزدهم که به دلایل مختلف بازی برابر استقلال اهواز، استقلال خوزستان، ملوان و سیاه جامگان در دور برگشت را از دست داد، وحید طالب لو درون دروازه می ایستاد و بازوبند کاپیتانی را به بازو می بست. حالا که خبری از طالب لو نیست و آرش برهانی هم استقلال را ترک کرده است، خسرو حیدری با بستن بازوبند کاپیتانی حداقل برای دو بازی این وظیفه مهم را دارد. او پیش از این دو بار بازوبند استقلال را از ابتدای بازی بسته و یکی از 3 گل تمام دوران حضورش در این تیم را هم به عنوان کاپیتان وارد دروازه مهدی رحمتی کرد.

,

 

,

حیدری سابقه کاپیتانی استقلال در لیگ سیزدهم را دارد. در آن فصل، آرش برهانی کاپیتان آبی ها بود ولی چون در دقایق پایانی تعویض می شد، بازوبند به حیدری می رسید. حیدری دو فصل قبل برابر سپاهان و در غیاب برهانی، بازوبند کاپیتانی استقلال را از ابتدای بازی به دست بست. استقلال آن بازی را باخت و حیدری هم یک پنالتی به رقیب داد. بعد از یک هفته و تکرار قصه برهانی-حیدری، بازوبند کاپیتانی استقلال برابر پیکان به حیدری رسید و او بعد از دو فصل برای استقلال گل هم زد و دروازه رحمتی را باز کرد. تا پایان فصل اما دیگر فرصت بستن بازوبند کاپیتانی به حیدری نرسید. از هفته هفتم، امیرحسین صادقی شرایط بازی کردن را پیدا کرد و از نیم فصل دوم هم رضا عنایتی به جمع بازیکنان استقلال اضافه شد.

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه