اخبار داغ

ترکیب احتمالی پرسپولیس لیگ شانزدهم: فقط 4 تغییر

ترکیب  احتمالی پرسپولیس لیگ شانزدهم: فقط 4 تغییر
با وجود شایعات پرتعداد در فصل نقل و انتقالات، پرسپولیس امسال بیشتر ترکیب اصلی فصل قبل را حفظ کرد و فقط با 4 تغییر در ترکیب اصلی وارد لیگ شانزدهم می‌شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ «بجز نوراللهی و بن‌سون، هیچ بازیکنی روی نیمکت نداشتم.» فصل پیش برانکو، سه دغدغه بزرگ داشت. دروازه‌بان پراشتباه، خط دفاع ضعیف و نیمکت نامطمئن. پرسپولیسی‌ها در فصل نقل و انتقالات بیشتر از همه روی جبران این نقاط ضعف کار کردند. بیرانوند در دروازه جای سوشا را گرفت و احتمالا سیدجلال و گولچ، جانشین بنگر و ماریچ می‌شوند. با خریدهای پرتعداد در خطوط مختلف، برانکو نیمکت پر و پیمانی هم خواهند داشت. خرید جانشین مهدی طارمی، دیگر هدف پرسپولیسی‌ها در نقل و انتقالات بود که با شکست در خرید کاوه رضایی و مهرداد محمدی، به تمدید قرارداد طارمی رسید.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

 

,

ترکیب اصلی پرسپولیس در فصل آینده، احتمالا فقط 4 تغییر خواهد داشت. 3 نفر از 5 نفر دروازه و خط دفاع عوض می‌شوند و وحید امیری هم در ترکیب اصلی، جای علی علیپور را می‌گیرد. البته فشردگی بازی‌های پرسپولیس، احتمالا باعث جابجایی پیاپی علیپور، امیری، عالیشاه و احمدزاده در خط حمله خواهد شد.

,

 

,

 

,

ترکیب احتمالی پرسپولیس در لیگ شانزدهم

,

 

,

, ]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه