اخبار داغ

5 چالش بزرگ علیمنصور: رباط‌ پاره‌ها، آقا بزرگ‌ها

5 چالش بزرگ علیمنصور: رباط‌ پاره‌ها، آقا بزرگ‌ها
بازیکنانی که در این سال‌ها هر ساله باندهای زیادی داشته‌اند و حتی به هیئت مدیره هم لینک زدند، امکان دارد که در شرایطی مقابل منصوریان بایستند و برای او هم مانند مربیان قبلی، دنبال جانشین باشند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ نخستین فصل حضور منصوریان در تیمی بزرگ، بزرگ‌ترین چالش سرمربیگری‌اش را هم رقم زد. هر چند که تیم المپیک تحت هدایت او به دلایل غیرفوتبالی حذف شد، ولی هنوز نشان نداده که توان مقاومت در تیم های پرفشار را دارد یا نه. حالا علیمنصور به عنوان یک ناجی به تیم محبوبش برگشت. آیا او موفق می‌شود؟ پنج چالش پیش‌رویش را بررسی می‌کنیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

 

,

 

,

فوتبال علیه دشمن

,

در تمامی سال‌های مربیگری منصوریان، تیم‌هایش فوتبالی کپی از کی‌روش را پیاده می‌کردند. ولی هواداران به قلعه‌نویی و مظلومی هم نشان داده بودند که صدرنشینی آن‌ها را ارضا نمی‌کند و منتظر تماشای فوتبالی تماشاگرپسند هستند. حالا کسب نتیجه وظیفه منصوریان تلقی می‌شود. او برای به دست آوردن دل سکوها نیاز به ارائه فوتبالی دارد که تا به حال از تیم هایش مشاهده نشد.

,

 

,

 

,

 

,

آقا بزرگ‌ها

,

چه بچه‌های تیم ملی المپیک، چه پاس همدان و نفت تهران هیچ وقت بازیکنان بزرگتر از علیمنصور نبودند. حالا او شرایطی را در استقلال تجربه می‌کند که تا به حال در دوران مربیگری‌اش تجربه نکرده. از یک سمت سرمربیان قبلی به او فشار می‌آورند و نمی‌گذارند که راحت کارش را کند. از یک سمت بازیکنانی که در این سال‌ها هر ساله باندهای زیادی داشته‌اند و حتی به هیئت مدیره هم لینک زدند، امکان دارد که در شرایطی مقابل منصوریان بایستند و برای او هم مانند مربیان قبلی، دنبال جانشین باشند. 

,

 

,

 

,

انتظارات مهار نشدنی

,

استقلالی‌ها از منصوریان یک بت ساخته‌اند. علیمنصور قرار است که در نقش ناجی ظاهر شود و به چند سال ناکامی استقلال خاتمه دهد. به خصوص این که او در این سال‌ها در دیدارهایی که پخش سراسری تلویزیونی داشت، فوتبال تاکتیکی را به نمایش می‌گذاشت. همین انتظارات جلوی صحیح و خطا را از منصوریان می‌گیرد.

,

, ,

 

,

شروعِ بد

,

مهدی رحمتی دو بازی نخست استقلال را به دلیل محرومیت از دست داده است. حسینی هم مصدوم شد. حالا پسر بابازاده به عنوان گلر سوم باید دو بازی نخست استقلال را درون دروازه قرار بگیرد. اتفاقی که می‌تواند شروع بدی برای تیم منصوریان به همراه داشته باشد. 

,

انتهای پیام/

,

 

,

 

,

پر از مصدومیت‌

,

علاوه بر این که دو گلر استقلال مصدوم‌اند، روزبه چشمی هم تا نیم‌فصل نیست، خسرو حیدری هم در این سال‌ها کلا مصدوم بود. حالا خریدهای جدید استقلال هم همگی سابقه پارگی رباط صلیبی دارند. اتفاقی که می‌تواند دست علیمنصور را خالی بگذارد. 

,

 

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه